Vannacht was hier een buitje gevallen, maar vandaag tot nu toe de hele dag droog. Het begint nu wel steeds meer te betrekken. Temperaturen tegen de 30 graden gehad, maar minder benauwd dan ik had verwacht.
Geniet er nog van, want na het weekend wordt het herfst...
Hier heeft het weer bakken gegoten, nog meer dan gisteravond. Rond 17u begonnen en op een uur tijd was er 600 liter in mijn 1000-literton bijgekomen. Hierin wordt het regenwater van een garagedak van 18 m2 opgevangen. Nog steeds aan het regenen, maar de grote hoeveelheden zijn eruit , hoop ik. Als het zo nog een paar dagen voortregent, waar het wel naar uitziet, kan ik mij beter waterplanten aanschaffen. wilfried
Hier de gehele dag flink geregent, alle emmers zitten weer vol met regenwater! Tja, als je even geen regenton heb is dat wel erg makkelijk!!
Tropisch buitje is wel goed voor de plantjes
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832