Hoi ik heb gelezen tot eind juli, voor mij geen punt, maar voor de vakantie mensen in eigenland met kinderen zal dit echt niet leuk zijn, je zult maar in een tent of caravan zitten met jengelende kinderen!
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
ik heb er nu 1 week vakantie opzitten we hebben er nog 2 te gaan, niet echt fijn als het weer zo blijft Ben na 1 week echt wel uitgeknutseld en gepuzzeld en m'n dochter verveeld zich rot binnen... zucht...
Voorlopig schijnt het nog niet veel beter te worden met het weer. Dus ben ik vanmiddag met mijn Maurelli terug gegaan naar de winkel, heb hem toch maar omgeruild voor een waterlelie...
Ik denk dat de boomvaren liefhebbers dit wel een topjaar vinden, niet te warm en erg vochtig ?! Man man man, ben net nog even een toertje gaan doen in den hof tussen de regendruppels alles is aan het verzuipen Als het zo nog lang doorgaat begin ik me toch zorgen te maken voor de kleine palmpjes (wortelrot) Bananen staan al 5 dagen letterlijk stil, ongeveer 3cm groei op 5 dagen Het enige wat erg groeit is het onkruid, niet normaal !
Hebben we hier nu een exotenstuk grond, en kunnen we er niet van genieten. Regen, even ophouden en erna begint het terug, pff... En de vooruitzichten zien er niet goed uit. 4 weken verlof naar de knoppen als het zo blijft