Nou, wij hebben eergisteren flinke regenbuien gehad. Ik ben blij dat we eindelijk een beetje bestendig weer hebben. Dat is trouwens over 4-5 dagen alweer voorbij en dan krijgen we warmte-onweer, dus genoeg regen in het verschiet.
Hebben we al niet genoeg regen gehad dit jaar Heel het jaar zagen we al voor dit weer, dat het nu maar nog lekker lang doorgaat se. Er komt water genoeg uit de kraan voor de planten Erg jammer dat ik geen verlof kan krijgen komende weken. Het is nu voor de eerste keer dit jaar eigenlijk dat ik nu eens echt een zomergevoel heb. Lekker lang savonds buiten in de tuin vertoeven enzo, zalig gewoon !
[quote="Waterboyke"]Hebben we al niet genoeg regen gehad dit jaar Deze maand in Brussel ziten ze weeral op 80l hier 20l,vorige maand hier ook maar de helft van elders.Regenputten leeg,grond poerdroog.In de zomer heb ik graag warm maar dan wel af en toe eens goed regen mag ook anders valt de groei toch tegen of je moet regeninstalatie hebben.Komende 14 dagen boven gemiddelde temperatuur mooi maar te droog.Bij tropisch weer hoort volgens mij ook een goede bui.Gisteren te Bossuit op 12 km van hier wateroverlast maar hier weer te weinig .
Hier ook veel te droog de buien vallen altijd op de zelfde plaatsen en daar verzuipen de mensen! ik hoop dat het straks even gaat plenzen, de temp. is ook te heet voor sommige boomvarens, die zie je verbranden
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC