2de fotowedstrijd bij FC-Plant

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: 2de fotowedstrijd bij FC-Plant

Berichtdoor xride1 op 04 okt 2010 08:42

Mijn nummer was ginder 21, onderaan rechts in de hoek achter de tafel.

D.
xride1

14 bedankjes

Berichtdoor Alain op 04 okt 2010 11:09

xride1 schreef:Mijn nummer was ginder 21, onderaan rechts in de hoek achter de tafel.

D.

ok bedankt ;)
Alain

21 bedankjes

Berichtdoor koen op 04 okt 2010 20:18

Hallo,

Als deelnemend lid ook naar FC plants gereden in de gietende regen, zaterdagnamiddag. Behalve een paar phoenixen voor de symbolische prijs van 1 euro ook de - 30 % voor de Brahea Armata meegenomen, was blijkbaar niet de enige. Was blijkbaar een populaire gast, die Brahea.
Ook de grote phoenixen gezien met - 70 %, kon die zonder ruzie in het gezin ook niet meenemen, lol !!!
Er stonden nog een paar heel mooie Bismarckia's helemaal in afslag. Als je plaats hebt ...
Nu, we zien wel voor de wedstrijd !
Koen
exotisch tuinieren is een filosofie.
koen

31 bedankjes

Berichtdoor xride1 op 04 okt 2010 21:09

Inderdaad Koen, die bismarckia's zagen er fantastisch uit! Ik had ook veel moeite om die grote te laten staan, een prachtige stam had die, da's een nadeel als je een grote auto hebt en een man waar je alles van mag kopen maar het gezond verstand had het dan toch gewonnen.....

groetjes,

Daniëlle
xride1

14 bedankjes

Berichtdoor rg14 op 04 okt 2010 22:27

ik vond die bismarckia juist helemaal niet mooi.
er zaten maar 1 of 2 bladeren aan en ook waren soms de stelen heel lang en soms heel kort.
als ik ze met mijn bismarckia vergelijk vind ik ze er niet zo mooi uitzien.
rg14

3 bedankjes

Berichtdoor xride1 op 04 okt 2010 22:59

Dat klopt, ik denk dat ze hem net een snoeibeurt hadden gegeven, daarom schrijf ik ook dat hij zo'n mooie stam had, dat is ook een belangrijk onderdeel. Als je hem op de juiste vaste standplaats zet zal dat wel in orde komen met de stelen en voor dat geld moet je ook niet te kritisch zijn natuurlijk. Maar ik blijf het leuk vinden om naar exoten te kijken en krijg er nooit genoeg van.

D.
xride1

14 bedankjes

Berichtdoor frans op 04 okt 2010 23:21

ik dacht dat morgen de winnaars bekent werden gemaakt op de website.
ik heb wel een foto ingestuurt maar had echter geen tijd om langs te komen en kan dus toch niet meedingen naar een prijs.
gr Frans
frans

2 bedankjes

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 04 okt 2010 23:51

Er waren blijkbaar veel meer palmvrienden die meededen zonder dat ik het wist ?!! :| Ook zijn er precies nog meerdere personen zaterdag namiddag geweest, mss heb ik jullie wel gezien zonder ik het wist...
Ik heb enkel Erna (en haar man Rudi) gezien en gesproken, wij waren er van 15u00 tot iets voor 16u00
Mss kunne we gewoon even onze foto's hier posten, da's gemakkelijker want met die nummer weet ik nog steeds niet welke foto nu bij wie past hoor ! :P
Dit was mijn foto, mijn Brahea armata die nu zijn tweede jaar in de volle grond staat. Niet de mooiste foto maar kon door het slechte weer geen mooie foto meer maken speciaal voor deze wedstrijd.

Afbeelding

Van somige palmvrienden wist ik het en heb dan ook op iemand van hen gestemd, ik wil gerust ook zegge op wie maar weet niet of ik dat wel mag ?? Ik wil ook wel wete wie er op mij heeft gestemd :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door Dimi Exotisch Hofke op 05 okt 2010 01:01, in totaal 1 keer bewerkt.
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Dimi Exotisch Hofke

396 bedankjes

Berichtdoor draco op 05 okt 2010 00:04

Ik ben daar ook zaternamiddag geweest , denk dat ik daar aankwam rond 16u30 en ben blijven plakken met een pintje en Bram tot iets voor de sluiting
En dit is mijn foto , en hier ook niet de allerbeste daar ik maar de week voor de sluitingsdatum van deelname wist van de wedstrijd en toen was het niet het beste weer om mooie foto's te nemen , dus ik maak geen kans om bij de eerste 5 te zijn
Maar zoals ik reeds eerder schreef , moeten we de volgend jaar beter afspreken en stemmen op de foto's van leden hier ( zo heeft ieder lid al 1 stem en met 1 stem kan je al in de prijzen vallen , en dan spreek je maar af met de leden mocht je winnen over een kleine tegemoetkoming )
Dit was mijn foto

Afbeelding
draco

Berichtdoor rg14 op 05 okt 2010 07:12

dit is mijn foto.

fotowedstrijd.jpg
fotowedstrijd.jpg (177.35 KiB) 3277 keer bekeken
rg14

3 bedankjes

Vorige
Volgende