Oke ik snap het Eduard, was misschien ook wel een domme opmerking om op het forum te zetten, maar mijn bedoeling was om mensen te informeren over het weer en dus vannacht de sneeuwbuien. Want het knmi en alles zegt wel natte sneeuw maar dat zeiden ze gister ook en... het noordoosten werd wakker met 2-5 cm sneeuw. Dus ik informeerde maar even, voor áls je planten niet tegen sneeuw kunnen, dat je ze even binnen moet zetten of beschermen. Misschien kwam het bij jullie over dat ik het leuk vind, maar mijn bedoeling was om jullie te informeren en te waarschuwen dat het vannacht waarschijnlijk weer gaat gebeuren (sneeuwbuien en sneeuwdek). Maar deze nacht waarschijnlijk in het zuiden en zuidoosten en oosten. Vond het alleen een mooi gezicht om mijn palmenzaailingen even in de sneeuw te zien maar dat hoeft ook niet meer dan 1 uur te duren en dan mag het weer gesmolten zijn, en hoeft het tot december ook niet meer terug te komen. Ik heb wel goed nieuws:
Na donderdag komen er weer dubbele cijfers, 10-15 graden komend weekend.
Dus nogmaals: voor mensen met planten hebben die buiten staan en niet tegen sneeuw kunnen; VANNACHT IS ER KANS OP SNEEUW + SNEEUWDEK!! (Vooral zuiden, zuidoosten en oosten)