Exotische planten beurs 1 juni

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Exotische planten beurs 1 juni

Berichtdoor Pater-ik op 08 jun 2009 15:27

Hallo,
Inderdaad mooi weer en de moeite waard om eens te gaan. T' is wel een eindje rijden(Voor sommige althans) maar zeker de rit waard. Hier zit nog veel groei marge, voor mensen die er iets willen mee bijverdienen een goede mogelijkheid om hun waren aan de man te brengen of te ruilen. :D Tevens de mogelijkheid om de mensen van het forum eens te leren kennen, hier ontbreek echter de mogelijkheid, een algemene forumstand of iets in die aard zou niet mis staan( de meeste zitten toch op meerdere forums).In ieder geval een goede organisatie, één die een pluim verdiend.
Dit zou nog interessant zijn om dit eens in ons klein landje te organiseren :idea: , dus dames en heren laat jullie eens gaan en begin maar te kweken ;) in exotische planten wel te verstaan :lol: .
Grtjs Patrick
Avatar gebruiker
Pater-ik
 
Berichten: 546
Geregistreerd: 05 maart 2009 11:27
Woonplaats: Liedekerke
23 bedankjes

Re: Exotische planten beurs 1 juni

Berichtdoor Christophe op 08 jun 2009 16:51

Als er suggesties zijn om dit in België ook eens te organiseren dan hoor ik ze graag hoor. Via deze website en de forums zouden we reclame kunnen maken.

Ik ben echter een beetje bang van de organisatie van zo'n evenement. Ik denk dat er veel bij komt kijken en door tijdsgebrek is dit niet echt mogelijk om dit helemaal alleen te doen. :?

Als we echter allen onze schouders eronder zouden steken met één of twee contactpersonen die alles in goede banen leidt, dan is dit beter haalbaar denk ik. Zoals ik al zei wil ik gerust mijn steentje bijdragen door reclame te maken op de website. ;)
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Exotische planten beurs 1 juni

Berichtdoor palmpje op 08 jun 2009 21:19

Ik zou eventueel een locatie kunnen aanbieden waar er iets kan georganiseerd worden. ( pleintje compleet met kantine ed) zonder dat daarvoor moet betaald worden. ( Mooie locatie, ligt tussen 2 rivierstromen enz...)
Zuid Westvlaanderen is echter niet zo centraal gelegen...
Een mooie palm in je eigen tuin is een waar genot! Iedere morgen ben ik weer nieuwsgierig om te kijken hoe mijn tuin er uit ziet!
Avatar gebruiker
palmpje
 
Berichten: 112
Geregistreerd: 27 apr 2009 20:38
1 bedankjes

Re: Exotische planten beurs 1 juni

Berichtdoor Anthony op 08 jun 2009 21:55

yep nice,
er zou hier inderdaad in belgie ook zoiets mogen georganiseerd worden!! :)
Anthony
 
Berichten: 49
Geregistreerd: 22 maart 2009 20:49
1 bedankjes

Re: Exotische planten beurs 1 juni

Berichtdoor Christophe op 08 jun 2009 22:13

Een kantine klinkt wel leuk! Maar het ligt inderdaad niet zo centraal, en dat is wat minder natuurlijk.

Imme (forumlid) vertelde me dat hij een bos heeft in de Klinge (noorden van Oost Vlaanderen) met een graspleintje, maar minpuntje is dat er duizenden bijen aan en af vliegen. Hij is namelijk imker. Ik zie wel graag bijtjes, maar ik denk dat het voor velen een afknapper is ;)

Als er nog suggesties zijn ...
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Exotische planten beurs 1 juni

Berichtdoor Pater-ik op 09 jun 2009 14:48

Hallo,
Ik vind dat het ergens in het voorjaar zou moeten kunnen plaats vinden, aangezien dan de aankopen eventueel nog in de tuin kunnen geplant kunnen worden en voor de winter een goede wortelkluit kunnen ontwikkelen.
Maar waar :?: :roll:
Voor inlichtingen kan er misschien eens contact opgenomen worden met de mensen van Haps.
Grtjs Patrick
Avatar gebruiker
Pater-ik
 
Berichten: 546
Geregistreerd: 05 maart 2009 11:27
Woonplaats: Liedekerke
23 bedankjes

Re: Exotische planten beurs 1 juni

Berichtdoor palmpje op 09 jun 2009 19:00

Het zou natuurlijk kunnen gepaard gaan met een collectief flora lux bezoek :P :oops: :roll: :mrgreen: dan wordt het ineens wat minder ver. haha
Een mooie palm in je eigen tuin is een waar genot! Iedere morgen ben ik weer nieuwsgierig om te kijken hoe mijn tuin er uit ziet!
Avatar gebruiker
palmpje
 
Berichten: 112
Geregistreerd: 27 apr 2009 20:38
1 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Nieuws en tips

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 128 gasten

cron