vreeken zaden, iemand ervaring?

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor Jozef op 29 okt 2014 21:39

Neen Oosterholt niet roddelen er is gewoon1 opvallend positieve reaktie. En dat is opmerkelijk gelet op de ervaringen van veel forumleden.

Blijkbaar heeft forumlid duivelken goed op zitten letten. Ik acht dit positief dat forumleden elkaar wijzen op opmerkelijke zaken. Je kan je zuurverdiende centjes maar een keer uitgeven.

Gr. Jozef
Jozef
 
Berichten: 3534
Geregistreerd: 15 dec 2013 10:25
Woonplaats: Kaatsheuvel
604 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor jos944 op 29 okt 2014 22:02

Ik zelf heb geen ervaring met Vreeken.
Maar mijn overbuurman in de volkstuinen zweert erbij.
Ja het kan soms lang duren maar hij krijgt altijd wat hij vraagt en altijd van goede kwaliteit.

Zoals gezegd. Ik zelf heb geen ervaring.
Met Palmen in je tuin ben je elke dag een beetje op vakantie.

Jos en Saskia tuintje
viewtopic.php?f=49&t=11940
jos944
 
Berichten: 1769
Geregistreerd: 12 mei 2012 10:32
Woonplaats: huizen
135 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor oosterholt op 29 okt 2014 22:16

Jozef schreef:Neen Oosterholt niet roddelen er is gewoon1 opvallend positieve reaktie. En dat is opmerkelijk gelet op de ervaringen van veel forumleden.

Blijkbaar heeft forumlid duivelken goed op zitten letten. Ik acht dit positief dat forumleden elkaar wijzen op opmerkelijke zaken. Je kan je zuurverdiende centjes maar een keer uitgeven.

Gr. Jozef


Vorige week allerlei dingen besteld en vandaag kwam het pakket, dat is mijn recente ervaring met Vreeken, het is zo lekker makkelijk achter je eigen schermpje lekker negatief zijn.
oosterholt
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 16 nov 2011 22:34
Woonplaats: Groningen
2 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor de Haan op 29 okt 2014 22:54

Ik kom al jaren bij Vreeken, ben er dik tevreden over.
de Haan
 
Berichten: 381
Geregistreerd: 01 jan 2013 01:42
Woonplaats: Emst
39 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor Carlo op 29 okt 2014 23:26

Nog nooit geweest, nog nooit besteld. Wel al een paar jaar achter elkaar een flinke doos met zaden gesponsord gekregen voor de PTP. Zo ook weer afgelopen weekend tijdens de ruilbeurs bij Canna-Banana.
Avatar gebruiker
Carlo
 
Berichten: 1929
Geregistreerd: 27 aug 2011 23:59
Woonplaats: Dongen, Brabant, NL
148 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor Rob op 30 okt 2014 01:35

Ik heb ooit 1x een voorraad bollen besteld (zomerbloeiers in dit geval). Maanden op voorhand in de winter besteld, op tijd geleverd, degelijk verpakt en correct afgeleverd.

Die ene keer was wat mij betreft prima in orde.

Nu hebben we al enkele meer positieve reacties.
Het is nog geen hoofdprijs maar er is meer balans tussen negatief en positief.

(let wel: Murphy's law zegt dat je statistisch gezien ook per toeval 2x een zelfde resultaat kan hebben terwijl het gemiddelde elders ligt! :lol: )

08/09, -14.7°C__14/15, - 3.6°C__20/21, -9.1°C
09/10, -10.0°C__15/16, - 5.9°C__21/22, -5.2°C
10/11, - 7.9°C__16/17, - 7.9°C__21/22, -6.9°C
11/12, -14.7°C__17/18, - 8.3°C__22/23, -7.1°C
12/13, - 7.9°C__18/19, - 7.5°C
13/14, - 0.8°C__19/20, - 2.8°C
Avatar gebruiker
Rob
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 11290
Geregistreerd: 05 aug 2011 23:08
Woonplaats: Halsteren, NL
1117 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor duivelken op 30 okt 2014 09:37

oosterholt schreef:
duivelken schreef:
kreydt schreef:gaat het hier echt over vreekenszaden??????

mijn ervaringen zijn heel anders

- antwoord op een email in 4 minuten
- toezenden van zaadjes in 6 dagen ( weekend inbegrepen )
- vriendelijke bediening in een overvolle winkel ( tevreden klanten???? ik heb toch niemand horen klagen )

ik vind het oneerlijk dat enkele ( waarschijnlijk terecht ) ontevreden klanten een unieke zaak zo afbreken terwijl er waarschijnlijk 1000-ende tevreden klanten zijn.

groetjes uit ( op dit ogenblik toch ) zomerse Belgie


Ik heb zelf geen ervaring met Vreeken, en ben ook geen supergrote poster, ben eerder een lezer, maar ik kan alleen maar vaststellen dat zo een post (als enige post van dit lid van het forum) en op deze manier opgesteld, zeer zwaar ruikt naar een "fake" post.

Ik wil niemand beschuldigen of zo, maar de indruk die ik krijg is zo overweldigend dat ik geen woord geloof van deze post...

Just my 2 cents,

groetjes,

duivelken



Als je zelf geen ervaring hebt met Vreeken waar zit je dan over mee te praten? Of heet dat roddelen?


Een opmerking maken op mij is natuurlijk gemakkelijk hé, maar misschien moet je eerst even lezen wat ik juist geschreven heb ipv mij hier te komen zitten beschuldigen. Ik maak gewoon melding van het feit dat de post mij opvalt, zeker als enige post van dat lid die daarna geen enkele bijdrage meer heeft gedaan. Over Vreeken zelf spreek ik met geen woord. Ik zal er in elk geval niet kopen na wat ik hier gelezen heb, en als de klanten daar van uw kaliber zijn, dan al zeker niet meer...
duivelken
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 23 aug 2014 19:53
Woonplaats: Gent - Oost-Vlaanderen - België
0 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor Marc_S op 30 okt 2014 10:37

Duivelken,

Ik bestel er ieder jaar en tot nu toe nog nooit een probleem gehad. Er gaat altijd wel eens wat mis en dat is niet goed te praten, maar je hoeft dan niet de boel zo af te kraken.

Mischien wordt het tijd dat mensen met positieve ervaringen ook maar een posten.

Marc
Marc_S
 
Berichten: 663
Geregistreerd: 13 sep 2010 18:56
Woonplaats: Eygelshoven
65 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor duivelken op 30 okt 2014 10:50

Marc_S schreef:Duivelken,

Ik bestel er ieder jaar en tot nu toe nog nooit een probleem gehad. Er gaat altijd wel eens wat mis en dat is niet goed te praten, maar je hoeft dan niet de boel zo af te kraken.

Mischien wordt het tijd dat mensen met positieve ervaringen ook maar een posten.

Marc


Marc,

hoe kraak ik dan de boel af? Ik maakte een opmerking over een post die ik niet geloofwaardig vond. Nogmaals, ik geef geen enkele opmerking op Vreeken zelf... .

Ik ben echter ook niet zinnens om mij valselijk te laten beschuldigen van eender wat...

Dat het tijd wordt dat de positieve ervaringen neergeschreven worden ipv enkel de negatieve ga ik compleet mee akkoord, maar dat is altijd hetzelfde probleem, je hoort/leest op fora hoofdzakelijk de zaken waar het misgelopen is.
duivelken
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 23 aug 2014 19:53
Woonplaats: Gent - Oost-Vlaanderen - België
0 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor jos944 op 30 okt 2014 10:58

vandaag nog even met mijn overbuurman in de volkstuin gepraat.
Hij besteld al meer dan 10 jaar bij Vreeken en hij is ook wel eens in de winkel in Dordrecht geweest.

Het schijnt echt een familie bedrijf te zijn en ja er gaat daar wel eens wat mis.
Maar volgens mijn overbuurman als je dat gewoon meldt bij Vreeken er dan altijd gezorgd wordt dat het "misgegane" wordt hersteld.

Dus zijn advies Meld het even en kijk dan wat de "service" is.
Met Palmen in je tuin ben je elke dag een beetje op vakantie.

Jos en Saskia tuintje
viewtopic.php?f=49&t=11940
jos944
 
Berichten: 1769
Geregistreerd: 12 mei 2012 10:32
Woonplaats: huizen
135 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten