Groetjes uit Rotterdam

Nieuwe gebruikers kunnen zichzelf en/of hun tuin hier even voorstellen.

Re: Groetjes uit Rotterdam

Berichtdoor erna op 02 aug 2010 09:21

Inderdaad, wij snoeien de onze ook in het voorjaar, maar dan direkt goed, zeker 1 meter inkorten, groeien toch terug gedurende de zomer.
groetjes, Erna
erna
 
Berichten: 3305
Geregistreerd: 07 maart 2010 16:14
Woonplaats: Keiem-Diksmuide
374 bedankjes

Re: Groetjes uit Rotterdam

Berichtdoor Inazuma op 02 aug 2010 15:43

Offtopic, al slaat het wel op de titel. Afgelopen zaterdag was het een leuk feestje in Rotterdam tijdens het zomer carnaval:



Niets met planten maar wel exotisch ;)
Inazuma
 
Berichten: 689
Geregistreerd: 08 maart 2010 20:30
Woonplaats: Helmond
24 bedankjes

Re: Groetjes uit Rotterdam

Berichtdoor djoeke op 02 aug 2010 16:11

Mooi en hebt ge er niet een paar meegenomen om in uw tuin te zetten :lol:
Of een stekje genomen :lol: :lol:
Grtz Bart.

Wil je mijn tuin zien klik dan HIER.
Avatar gebruiker
djoeke
 
Berichten: 3868
Geregistreerd: 01 sep 2009 21:42
Woonplaats: 9170 Sint-Pauwels( oost vlaanderen)
131 bedankjes

Re: Groetjes uit Rotterdam

Berichtdoor turtleboy op 02 aug 2010 19:24

Daar lopen een paar mooie exoten bij :lol: :lol: :lol:
Legio patria nostra
Honneur et Fedelite
Avatar gebruiker
turtleboy
 
Berichten: 2087
Geregistreerd: 29 jan 2010 17:01
Woonplaats: Maastricht
72 bedankjes

Re: Groetjes uit Rotterdam

Berichtdoor wsnbm op 02 aug 2010 22:27

Inazuma schreef:Offtopic, al slaat het wel op de titel. Afgelopen zaterdag was het een leuk feestje in Rotterdam tijdens het zomer carnaval:



Niets met planten maar wel exotisch ;)


:) ik stond met me zoontje van bijna 4 op me schouders op Schouwburgplein, heb heerlijk genoten
van de langrijdens exotischevruchten whoeeehoeeeee.


Heb alleen niet de hele stoet van 2,5 kilometer afgewacht.
Groet,
John
Avatar gebruiker
wsnbm
 
Berichten: 2457
Geregistreerd: 26 jul 2010 10:43
Woonplaats: Rotterdam
186 bedankjes

Re: Groetjes uit Rotterdam

Berichtdoor Christophe op 02 aug 2010 22:35

Ik weet een leuke forumuitstap voor volgend jaar 8-)
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Groetjes uit Rotterdam

Berichtdoor Exotic Life op 03 aug 2010 16:17

Welkom op het forum! Waar woon je ergens in Rotterdam? Ik kom zelf officieel uit Schiedam, dus ken de steden op me duimpje. Ik kom er wekelijks en vanaf september eigenlijk dagelijks, ik zou het overigens niet erg vinden om weer terug naar de omgeving van Rotterdam te gaan vanwege de mentaliteit die me beter ligt. En in de omgeving van Rotterdam of Rotterdam zelf zijn nog zat leuke huizen met een mooi tuintje van formaat, alleen kosten die vaak ook voldoende... :lol:

Toevallig ook nog een feyenoordsupporter of dat toch niet?
Exotic Life
 
Berichten: 823
Geregistreerd: 08 mei 2009 20:06
Woonplaats: Steenbergen (West Brabant)
56 bedankjes

Re: Groetjes uit Rotterdam

Berichtdoor wsnbm op 03 aug 2010 16:44

Exotic Life schreef:Welkom op het forum! Waar woon je ergens in Rotterdam? Ik kom zelf officieel uit Schiedam, dus ken de steden op me duimpje. Ik kom er wekelijks en vanaf september eigenlijk dagelijks, ik zou het overigens niet erg vinden om weer terug naar de omgeving van Rotterdam te gaan vanwege de mentaliteit die me beter ligt. En in de omgeving van Rotterdam of Rotterdam zelf zijn nog zat leuke huizen met een mooi tuintje van formaat, alleen kosten die vaak ook voldoende... :lol:

Toevallig ook nog een feyenoordsupporter of dat toch niet?


Heyyy,

Bedankt, ik vind het een te gekke site, heel erg leerzaam.
Ik woon nu in Zevenkamp en heb hiervoor in Ijsselmonde gewoond.
Als ik inderdaad de tuinen ziet van onze Belgische vrienden op dit forum dan wordt ik qua maten zeker wel een beetje jaloers en hoogst waarschijnlijk voor een veel betere prijs . . . (lees: huil-smiley)

Met een klein tuintje moet je bedachtzaam omgaan, heb zeker geen m2 meters over ;)

Feyenoord is inderdaad mijn cluppie, spelen ook genoeg exoten :D
Groet,
John
Avatar gebruiker
wsnbm
 
Berichten: 2457
Geregistreerd: 26 jul 2010 10:43
Woonplaats: Rotterdam
186 bedankjes

Re: Groetjes uit Rotterdam

Berichtdoor Exotic Life op 03 aug 2010 20:07

wsnbm schreef:
Exotic Life schreef:Welkom op het forum! Waar woon je ergens in Rotterdam? Ik kom zelf officieel uit Schiedam, dus ken de steden op me duimpje. Ik kom er wekelijks en vanaf september eigenlijk dagelijks, ik zou het overigens niet erg vinden om weer terug naar de omgeving van Rotterdam te gaan vanwege de mentaliteit die me beter ligt. En in de omgeving van Rotterdam of Rotterdam zelf zijn nog zat leuke huizen met een mooi tuintje van formaat, alleen kosten die vaak ook voldoende... :lol:

Toevallig ook nog een feyenoordsupporter of dat toch niet?


Heyyy,

Bedankt, ik vind het een te gekke site, heel erg leerzaam.
Ik woon nu in Zevenkamp en heb hiervoor in Ijsselmonde gewoond.
Als ik inderdaad de tuinen ziet van onze Belgische vrienden op dit forum dan wordt ik qua maten zeker wel een beetje jaloers en hoogst waarschijnlijk voor een veel betere prijs . . . (lees: huil-smiley)

Met een klein tuintje moet je bedachtzaam omgaan, heb zeker geen m2 meters over ;)

Feyenoord is inderdaad mijn cluppie, spelen ook genoeg exoten :D


Klopt, het geen wat je krijgt aan geld in Belgie of bijvoorbeeld zuidoost Nederland is nog net geen paleis als je dat vergelijkt wat je voor hetzelfde geld in de omgeving van Rotterdam krijgt. De verhuizing van Schiedam, via een tussenstop in Spijkenisse naar Steenbergen was al een flinke "meerwaarde" aan tuin voor mijn ouders toen. Echter als je de huidige oppervlakte vergelijkt met bijvoorbeeld Belgie is de tuin nog altijd maar van klein formaat.

En als feyenoorders onder elkaar, bezoek je ook wedstrijden, zoja welk vak? Ikzelf ga iedere thuiswedstrijd, of het nu vriendschappelijk, beker, europees of competitie is en diverse trainingen. Dit seizoen voor de laatste keer op JJ naast de tegenstander, volgend jaar weer terug naar de gele zijde als het even kant op R. Vriendschappelijk, europees, bekerwedstrijden en dergelijke standaard op Vak R aan de S kant. Betreft onze belgische vrienden, dit werd vandaag nog op een feyenoord forum gepost, een belg met zo'n kenteken mag toch in zijn handen wrijven of niet dan? :lol:

Afbeelding
Exotic Life
 
Berichten: 823
Geregistreerd: 08 mei 2009 20:06
Woonplaats: Steenbergen (West Brabant)
56 bedankjes

Re: Groetjes uit Rotterdam

Berichtdoor wsnbm op 03 aug 2010 20:22

waauhaauhauah mooie plaat inderdaad!

Stelling dat wij kakkerlakken zijn klopt wel een beetje he, je komt ze echt overal tegen, zelfs op een palmvrienden forum ! !

Ik zit zelf al jaren op vak T, had graag naar V verhuist dit jaar, vooral vanwege de vaste stoel, ik moet nu 2-wekelijks ruim 2 uur van te voren van huis anders zit ik op de trap :( , maarja me maatjes wilde niet.

Verder een x of 4 per jaar naar uitwedstrijden en als we ons plaatsen meestal 1 a 2 x naar het buitenland.

Dit jaar gaat er geloof ik meer geld in de aanschaf van de palmen zitten :D

Misschien kunnen we een mooie fortunei of wagnerianus bij ons in de spits zetten, zijn ze in ieder geval boom lang :)
Groet,
John
Avatar gebruiker
wsnbm
 
Berichten: 2457
Geregistreerd: 26 jul 2010 10:43
Woonplaats: Rotterdam
186 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Even voorstellen?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten