mag ik mij even voorstellen

Nieuwe gebruikers kunnen zichzelf en/of hun tuin hier even voorstellen.

mag ik mij even voorstellen

Berichtdoor maurits187 op 08 jun 2009 12:02

Hallo

Ik wil mij bij deze even voorstellen, ik ben maurits de vries 32 jaar oud en woonachtig in Schoonebeek.
Ik hou mij nu ongeveer 4 jaar bezig met het uittesten van exotische planten. Ik heb sinds vorig jaar mei een website gemaakt over de planten die in onze tuin staan en onze bevindingen ermee.

http://www.tropische-tuin.nl

Voor mijn site zoek ik nog foto's van exoten die of heel exclusief zijn of al langere tijd in de nederlandse grond staan (ongeveer 8 jaar en ouder). Ik heb op mijn site daarvoor een pagina gemaakt met foto's en krijg nog geregeld foto's opgestuurd uit nederland en belgie. Dus als er op dit forum nog mensen zijn die een hele exlcusieve exoot of een exoot al langere tijd in de grond heeft staan. Mag je altijd even foto's mailen naar mij. Mijn email adres staat op mijn site.

groetjes maurits
maurits187
 
Berichten: 97
Geregistreerd: 08 jun 2009 11:56
Woonplaats: schoonebeek
8 bedankjes

Re: mag ik mij even voorstellen

Berichtdoor Christophe op 08 jun 2009 13:58

Hallo Maurits,

Welkom bij Palmvrienden!

Je website ben ik al eerder tegengekomen. Nogmaals bedankt om een link naar dit forum op te nemen. Je kan makkelijk de url van je website automatisch toevoegen aan de berichten die je schrijft op dit forum. Ga hiervoor naar je Gebruikerspaneel, Mijn profiel, Wijzig onderschrift. Daar kan je de url ingeven en op opslaan klikken.

Zo staat er bij elk bericht dat je schrijft op dit forum, een directe link naar je website ;)

Veel plezier op de forums!
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes


Keer terug naar Even voorstellen?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten