Allokes, mijn naam is Degki; en u heet?

Nieuwe gebruikers kunnen zichzelf en/of hun tuin hier even voorstellen.

Allokes, mijn naam is Degki; en u heet?

Berichtdoor degki op 25 okt 2008 21:18

eerst en vooral wil ik christophe van de palmzaadshop van harte bedanken voor zijn goede raad en daad in deze bijzondere wereld van palmen , bananen en andere fantastische planten.
ik ben er enkele maanden geleden per ongeluk ingerold door op een advertensie te belanden waar ik eigenlijk niet moest zijn; maar het leek me wel leuk.
toen ik enkele weken later,( toen ik de moet al opgegeven had), er plots enkele groene kopjes kwamen piepen; was dit een openbaring voor me.
zo leuk ; die kleine zaadjes waarvan je gehoopt had dat het ooit reuzen zouden worden, zijn plots groene blaadjes. wauw
fantastisch.
een hobby? ja
therapie? ja
just for fun?ja
voor ieder van ons die deze pagina leest; zal deze passie wel een naam hebben,wetende dat er in elke reus later een stukje 'ziel' van ons zit.
ook al zijn we zelf reeds lang verwelkt.


D.
degki
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 15 sep 2008 19:03
0 bedankjes

Re: Allokes, mijn naam is Degki; en u heet?

Berichtdoor Christophe op 25 okt 2008 21:43

Hallo Degki,

Graag gedaan hoor :D Het is leuk om iemand te helpen met iets waar je zelf gepassioneerd mee bent!

Het is inderdaad een therapeutische, leuke hobby ;) Je wordt er rustig van. Wel, ik toch. Zelfs honderd(en) zaailingen verpotten is ontspannend. Elke dag ontdek ik wel nieuwe soorten, en weetjes over deze hobby.

Alvast welkom, en veel plezier op het forum!

Groeten,
Christophe
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Allokes, mijn naam is Degki; en u heet?

Berichtdoor Toon op 26 okt 2008 11:04

hallo Degki,

Van harte welkom op het forum. Ik denk dat iedereen wel ontspannen wordt door met planten om te gaan. Als je er van overstrest geraakt denk ik niet dat mensen het lang zullen volhouden :D
Ik hoop dat je veel nieuwe informatie op dit forum kan vinden en dat wij ook veel van jouw mogen leren :)
Je bent ook altijd van harte welkom op mijn webblog waar veel interessante informatie opstaat waar je misschien nog wat kan van leren. Dit is hem:
http://palmvrienden.net/toonwellens/

groetjes
Toon
Toon
 
Berichten: 292
Geregistreerd: 22 aug 2008 23:15
Woonplaats: Berlaar
8 bedankjes


Keer terug naar Even voorstellen?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten

cron