Voorstellen Wouter/123zaden

Nieuwe gebruikers kunnen zichzelf en/of hun tuin hier even voorstellen.

Voorstellen Wouter/123zaden

Berichtdoor 123zaden op 24 jul 2009 20:36

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum en zal me voorstellen.

Mijn naam is wouter Midavaine, 40 jaar en al jaren besmet met het exoten virus. Vroeger voornamelijk exotische dieren, voornamelijk eekhoorns maar inmiddels al weer flink wat jaren ook planten.

Ik heb enkele palmen waaronder een Trachycarpus fortunei en een Chamaerops humils die al jaren onbeschermd in het zachte zeeuwse klimaat gedijen en goed groeien. Daarnaast ook groot liefhebber van bananen. Ik heb een paar maurelli's, Musa sp. Helens Hybrid, een ensete glaucum zaailing en uiteraard een paar basjoo's.

Ik zaai al enkele jaren palmen en bananen met wisselend succes en vorig jaar is het allemaal in een stroom versnelling geraakt met als resultaat dat ik een week geleden een zaden webwinkel heb geopend http://www.123zaden.nl.

Nou dit was het wel zo'n beetje.

Als iemand vragen heeft dan hoor ik het graag en dan ga ik nu eens op het gemakje het forum doorspitten :lol:

Groeten uit Zeeland.

Wouter Midavaine
http://www.123zaden.nl voor al je zaden en zaai-accessoires
Avatar gebruiker
123zaden
Bedrijven
 
Berichten: 54
Geregistreerd: 24 jul 2009 15:45
Woonplaats: Oost Souburg
4 bedankjes

Re: Voorstellen Wouter/123zaden

Berichtdoor Davy op 24 jul 2009 20:43

Alvast welkom!

Ik denk dat je hier wel u gading zult vinden :D We hopen dat je van ons iets bijleert en wij wat van jou natuurlijk!

Davy
Davy
 
Berichten: 626
Geregistreerd: 13 sep 2008 09:42
Woonplaats: Moerbeke-Waas
12 bedankjes

Re: Voorstellen Wouter/123zaden

Berichtdoor Christophe op 24 jul 2009 20:46

Hallo Wouter,

Het is altijd leuk om iemand met een grote exotische planten passie te mogen verwelkomen op het forum :D Ik heb je webwinkel ook al even bekeken. Ziet er leuk uit!

Je kan eventueel de URL van je webwinkel automatisch onder elk bericht dat je op het forum post plakken. Dit doe je zo: Gebruikerspaneel -> Profiel -> Wijzig onderschrift -> URL ingeven -> Bevestig klikken.

Voilà!

Christophe
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Voorstellen Wouter/123zaden

Berichtdoor 123zaden op 24 jul 2009 20:59

Bedankt voor het welkom.

@ Davy

Forums zijn een prima bron om te leren en uitwisselingen te doen. Ik zal hier zeker mijn gading vinden.

@ Christophe

Bedankt voor je compliment voor de site en je tip.
http://www.123zaden.nl voor al je zaden en zaai-accessoires
Avatar gebruiker
123zaden
Bedrijven
 
Berichten: 54
Geregistreerd: 24 jul 2009 15:45
Woonplaats: Oost Souburg
4 bedankjes

Re: Voorstellen Wouter/123zaden

Berichtdoor Exotic Life op 30 jul 2009 13:08

Leuk om eens een lid uit Zeeland te zien, welkom hier. Ik vind het altijd erg opvallend dat een hoop leden met exoten uit oostelijke gebieden komen terwijl gezien de wintertemperaturen het Zuidwesten een stuk gunstiger kan zijn voor bepaalde exoten.

Ik ben ook nog niet zo heel lang geleden voor mezelf begonnen en vermaak me er uitstekend mee, ook al is het soms flink aanpoten, maar dat heb ik er voor over! Heb dan wel een hoveniersachtergrond, opleiding genoten in Goes en exoten zijn altijd al een fanatieke hobby geweest waar ik nu dus mijn werk van probeer te maken, en er is niets leukers dan werken met iets wat je leuk vind toch. :)

Robbin
Exotic Life
 
Berichten: 823
Geregistreerd: 08 mei 2009 20:06
Woonplaats: Steenbergen (West Brabant)
56 bedankjes

Re: Voorstellen Wouter/123zaden

Berichtdoor 123zaden op 30 jul 2009 17:07

Hoi Robbin,

Ja ik heb wel eens op een van de exotenforums gelezen dat je voor jezelf bent begonnen, even op de gok zo'n half jaar geleden. Ik kan het mis hebben. Ik vond het toen leuk om te lezen welke plannen je allemaal had. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat.

Ik denk het haast wel want als ik zie wat er allemaal al gebeurt in de eerste 2 weken dat mijn site online is dan moet het haast wel. Ik krab me de laatste dagen al regelmatig op mijn hoofd :roll: . Maar echt leuk hoor :lol:

Ik heb 3 jaar op de Groene School gezeten destijds in Kapelle Biezelinge, volgens mij is deze daarna verhuist naar Goes?

Ja dat is apart he, Zeeland is volgens velen de beste provincie om exoten te houden maar toch zie je het maar weinig. Zal wel in de aard van de zeeuw liggen.

Ben benieuwd waar jij woont?

Groeten,

Wouter
http://www.123zaden.nl voor al je zaden en zaai-accessoires
Avatar gebruiker
123zaden
Bedrijven
 
Berichten: 54
Geregistreerd: 24 jul 2009 15:45
Woonplaats: Oost Souburg
4 bedankjes


Keer terug naar Even voorstellen?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten