door edwardkarin op 24 maart 2015 22:41
Ik krijg geen contact meer met dhr. Klijn, maar ik weet het niet, de een zegt dat de wortels wel aangroeien de ander zegt kansloos.
Feitelijk wil ik zo'n rostrata wel opkweken voor dat geld maar ik had al een plek met goede moed dat ik hem daar kon neerzetten, dat was mispoes.
Eigenlijk moet ie eruit in pot aarde en zand en dan met kluit weer terug op die plek.
Alles is nu slecht, het is nu nat en koud de nachten zijn en blijven erg fris, mijn gazon groeit nauwelijks, daar kan je de etmaalgemiddelde aan aflezen groei van gras.
Tja wat is wijsheid?
Denk lekker de warmte in zetten in potje en hoppa dan komen de wortels wel hoor.
Aan die pot te zien zeg jij ja dat is ook wel zo, maar als het een pot vol wortels was geweest was ik al tevreden maar helaas.
Oranje potten zeggen niets want die kan je ook groter kopen in formaat, maar veel snel trachycarpussen worden ook zo verkocht met een magere kluit, staan vaak in die oranje potten.
Dhr. Klijn is gewoon iemand die snel geld wil verdienen en ondanks zijn kennis je dus een advies geeft waarvan hij dus moet weten dat ie niet gaat slagen, maar ik heb geen woord gehoord dat ie nu niet de tuin in kan uit zijn mond, dus tja... als ik dan hier lees wie hij is dan kan je 2 kanten op of hij zwijgt over de kans van niet slagen of hij denkt wel zelf dat het gaat lukken, maar wat ie verkoopt dat weet ie zelf heus wel.