Dag mensen,
Ik weet dat ik eigenlijk dit bericht op een ander forum onderwerp zou moeten plaatsen maar ik dacht ik heb HIER nu zoveel geschreven over de zaden die ik heb meegenomen uit Zuid Afrika dat het berichtje nu ook hier wel op zijn plaats is.
Zoals jullie allemaal nu wel begrepen hebben heb ik veel zaden meegenomen. Ik heb al veel geruild maar van de planten die ik hier aan de orde heb gebracht heb ik nog zaden over. Mijn tuintje is maar 40 m2 groot dus het zal niet allemaal in mijn tuin passen.
Dus mensen als iemand belangstelling heeft dan laat het mij even weten.
Ben zelf nog op zoek naar verse sporen van boomvarens en zaden of wortels van canna's dus misschien kun je me daar blij mee maken.
Zal dit berichtje ook nog even op de goede plaats zetten.
En als laatste zou ik niemand van jullie aanraden om naar Zuid Afrika te gaan. Ik denk namelijk dat jullie daar helemaal "gek" worden, zoveel mooie bloemen en planten en het staat overal. En ik was daar nog wel in de herfst toen de meeste bloemen al uitgebloeid waren. Neen, dit was maar gekheid
ZUID AFRIKA super mooi land met super mooie planten.
En ik wil alvast iedereen bedanken voor de reacties op mijn voorgaande berichten.
Groet WIM