![]() | 52 bedankjes |
![]() | 104 bedankjes |
palmkasper schreef:Prachtig trio. Vooral mooi dikke stammen. Komen solide over alsof ze wel wat kou gehad hebben en aankunnen. Nederlands opkweek?, vaak zijn de bomen die uit het zuiden van europa komen dunner van stam. En ... wat een gezellige tuin, je hebt er echt heel veel instaan. Genieten dus deze zomer.
gr. kasper
![]() | 68 bedankjes |
cpo schreef:WOUW RON ik was al jaloers op je yucca en op je clematis armandii die keurig de winter heeft overleeft (ik geloof zo'n beetje het enige exemplaar in nederland als ik het forum afstruin) maar deze 3 waggie joekels maken me nog jaloerser! sjonge jonge wat een mooie stammen, ben benieuwd waar je die nou gaat plaatsen.
![]() | 68 bedankjes |
![]() | 396 bedankjes |
![]() | 5 bedankjes |
![]() | 374 bedankjes |
![]() | 68 bedankjes |
amigo schreef:Hallo,
Ik zag uw tuin foto's en ben helemaal jalours! Nu is het voor mij een uit de hand gelopen hobby naast de paarden, maar ik probeer er wel iets moois van te maken.
Mijn vraag is of u ook canna's verkoopt. Ik had een aantal mooie soorten, maar heb er een virus in gekregen. ( en ontdekte te laat dat er forums zijn waar je ERG goede adviezen kunt vinden zoals; PAS OP MET HET KOPEN VAN CANNA'S!)
Nu is mijn vraag of u ook canna knollen verkoopt en dan van wat verschillende soorten.
Groetjes Esther
![]() | 68 bedankjes |
Keer terug naar Foto album en video
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten