Mooi Gedaan , en knap langs de andere planten. En prachtige exemplaren Zo heb je weer wat groen, tijdens de wintermaanden. Ben een beetje, gezond Jaloers
Dat ik uit dordt ben vertrokken kwam door mijn liefde en die liefde is net als ik gek op tuinieren en dieren, dus we zochten een grote tuin. Ik vind het allemaal nog te kaal hoor, mag van mij veel voller en dat de planten maar flink gaan groeien volgende zomer!
Wat een lekkere ruime tuin hebben jullie, en wat zijn sommige palmen al groot! Wij hebben ook eem tuin met veel palmen, te zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=4JLIXJVQ Succes!!
inderdaad mooie foto's Vera! Heel mooi aangelegd, echt een mexicaans sfeertje Persoonlijk zou ik de kunstof cactus vervangen door wat echte exemplaren... Er zijn redelijk wat vorstverdragende soorten die met slechts een afdakje prima de winters doorkomen
Groeten.
Não faz mal!
2022 minimum 24,7 - maximum 33,6 2023 minimum 23,9 - maximum 34,0
Hoi dimi, ja alles blijft buiten er gaat geen plantje, geen beeldje niks niet naar binnen. De beelden zijn allemaal goed beschermt, stenen beelden met paverpol en de houten maskers met bootlak, maar het hout moet wel regelmatig in de lak gezet worden.