vervolg van de border

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: vervolg van de border

Berichtdoor shorty66 op 20 apr 2010 16:37

EDUARD schreef:Hoi Shorty, Ik was op zoek naar het eerste deel van de border! Maar kan het niet meer vinden! Het ziet ook bij jou gelijk aandoenlijk uit, zie je wat een paar palmen al niet doen in een tuin, mooi hoor.
Heb ik nog een vraag, of die antarctica bij jou de hele dag in de zon staat?
Gr. Eduard.

ja hij staat 3 kwart van de dag in de zon,als ze dan al schijnt in belgie. :D ,maar krijgt meer dan voldoende water elke dag.mvg shorty :thai:
shorty66
 

Re: vervolg van de border

Berichtdoor Eduard op 20 apr 2010 17:25

Hoi Shorty, je weet al wat ik bedoel! Goed nat houden, zie het als een tip!! Bij mij is nu al 1/2 van alle boomvarenblad van afgelopen jaar verbrand omdat ze ook in de volle zon stonden, en ik het te vroeg vond het schaduw doek al te hangen!
Is het wel zo dat hij bij jouw nog moet uitlopen, en blad wat in de zon uitrolt is hier beter tegen bestand! Maar blijven in het algemeen kleiner dan dat hij halfschaduw of schaduw staat.
Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Avatar gebruiker
Eduard
 
Berichten: 10318
Geregistreerd: 30 nov 2009 22:59
Woonplaats: Maastricht
1001 bedankjes

Re: vervolg van de border

Berichtdoor shorty66 op 20 apr 2010 17:44

EDUARD schreef:Hoi Shorty, je weet al wat ik bedoel! Goed nat houden, zie het als een tip!! Bij mij is nu al 1/2 van alle boomvarenblad van afgelopen jaar verbrand omdat ze ook in de volle zon stonden, en ik het te vroeg vond het schaduw doek al te hangen!
Is het wel zo dat hij bij jouw nog moet uitlopen, en blad wat in de zon uitrolt is hier beter tegen bestand! Maar blijven in het algemeen kleiner dan dat hij halfschaduw of schaduw staat.
Gr. Eduard.

bedankt voor de info mvg shorty :thai: :thai:
shorty66
 

Vorige

Keer terug naar Foto album en video

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 133 gasten