Nieuwe foto's (9 mei 2010)

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: Nieuwe foto's (9 mei 2010)

Berichtdoor francois eijkhout op 10 mei 2010 11:14

Hoi Kevin schitterend je tuin van top tot teen je nieuwe aanwinst de granaatappel is helemaal het einde wat een mooie stam ik denk met een zomer als vorig jaar de granaatappel wel te eten is zit er al bloesem in ?heel veel geluk en plezier in je tuin je kunt trots zijn groeten Francois
Avatar gebruiker
francois eijkhout
 
Berichten: 1308
Geregistreerd: 09 jan 2010 15:31
Woonplaats: Oude Tonge Zuid Holland
84 bedankjes

Re: Nieuwe foto's (9 mei 2010)

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 11 mei 2010 00:21

Prachtig hoor Kevin, en zoveeeeeeeelll planten dat je hebt :o
Very nice ! :mrgreen:
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Avatar gebruiker
Dimi Exotisch Hofke
 
Berichten: 3829
Geregistreerd: 23 jun 2009 21:23
Woonplaats: Sint-Niklaas
395 bedankjes

Re: Nieuwe foto's (9 mei 2010)

Berichtdoor erna op 11 mei 2010 09:33

mooie tuin Kevin ! Hier doet de albizia summer chocolate nog niets... ik vrees er wat voor. Ook een heel mooie punica. Ga je hem beschermen deze winter ?
groetjes, Erna
erna
 
Berichten: 3305
Geregistreerd: 07 maart 2010 16:14
Woonplaats: Keiem-Diksmuide
374 bedankjes

Re: Nieuwe foto's (9 mei 2010)

Berichtdoor Christophe op 11 mei 2010 09:47

erna schreef:mooie tuin Kevin ! Hier doet de albizia summer chocolate nog niets... ik vrees er wat voor. Ook een heel mooie punica. Ga je hem beschermen deze winter ?
groetjes, Erna

Is dat de summer chocolate die je van Canna Banana hebt? Bij mij en Kevin loopt deze reeds uit, maar bij Shorty is hij kapot gegaan :( Hij krijgt van Guus wel het aankoopbedrag terug als hij hem terug brengt.

Christohpe
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Nieuwe foto's (9 mei 2010)

Berichtdoor amourath op 11 mei 2010 10:11

Die 'chocolate' is ook minder winterhard dan de roze vorm, hij zou nu toch stilaan moeten beginnen schieten... maar het is wel een trage uitloper hoor, mijn grote roze boom is ook pas 2 weken bezig met knopjes maken, nu pas begin je kleine stipjes groen te zien.
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
Avatar gebruiker
amourath
 
Berichten: 2770
Geregistreerd: 14 jul 2009 09:04
Woonplaats: Waregem
112 bedankjes

Re: Nieuwe foto's (9 mei 2010)

Berichtdoor Exotic Life op 11 mei 2010 19:19

Schitterende granaatappel. Een stuk verder met uitlopen dan het exemplaar wat hier in de tuin de winter prima heeft doorstaan.
Exotic Life
 
Berichten: 823
Geregistreerd: 08 mei 2009 20:06
Woonplaats: Steenbergen (West Brabant)
56 bedankjes

Re: Nieuwe foto's (9 mei 2010)

Berichtdoor KevinC op 12 mei 2010 19:07

Hey iedereen. :)

Bedankt. ;)

Ja, dat is de Summer Chocolate die ik bij Guus heb gekocht.
Ik had hem wel al een weekje voor de rest van het forum hem had en hij staat sindsdien in de serre. Vandaar dat hij al is uitgelopen waarschijnlijk.
Die van Toon is ook uitgelopen.

Erna, valt te zien wat voor temperaturen we gaan krijgen deze winter.
Als het te koud word gaat er een vliesdoek rond en eventueel een warmtekabel ofzo.

Groetjes
Kevin
Groetjes,
Kevin
KevinC
 
Berichten: 1691
Geregistreerd: 27 sep 2009 18:30
Woonplaats: Keerbergen
60 bedankjes

Re: Nieuwe foto's (9 mei 2010)

Berichtdoor erna op 12 mei 2010 20:00

Hallo,
Tot nu toe geen leven in de summer chocolate ( van Guus ). Helaas denk ik dat het mijn fout is dat hij niet groeit... zoals jullie weten heb ik een weekje in het ziekenhuis gelegen, en in die tijd heeft mijn overijverige man volop water gegeven, aan sommige teveel en daar hoort deze albizia bij... ik kan dus moeilijk een nieuw exemplaar vragen aan Guus hé, dat zou niet eerlijk zijn. Ik zal nog wat afwachten, en zal later wel zien of ik er dit jaar nog eentje koop of niet.

Kevin, ik zou de punica zeker beschermen de volgende winter. Ik had een klein exemplaar, maar vorig jaar kapotgevroren, toch weer uitgeschoten ( zo'n 10 cm ) maar na deze winter vrees ik dat er niets meer zal bovenkomen. In ieder geval veel succes ermee, het zijn prachtige planten.

groetjes, Erna
erna
 
Berichten: 3305
Geregistreerd: 07 maart 2010 16:14
Woonplaats: Keiem-Diksmuide
374 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Foto album en video

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 131 gasten