tussenstand van mijn "planten"

In deze rubriek kan je al je vragen en tips posten in verband met het beschermen van exotische planten in de winter.

Re: tussenstand van mijn "planten"

Berichtdoor Christophe op 27 jan 2010 15:15

Inderdaad een mooie backup :)

Ben eigenlijk benieuwd hoe je basjoo's er dit jaar zullen uitzien. Denk je dat je de stammen zult kunnen overhouden na deze winter?
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: tussenstand van mijn "planten"

Berichtdoor draco op 27 jan 2010 16:55

Christophe schreef:Inderdaad een mooie backup :)

Ben eigenlijk benieuwd hoe je basjoo's er dit jaar zullen uitzien. Denk je dat je de stammen zult kunnen overhouden na deze winter?


ik hoop het , de originele groep van 3 stammen zit in het midden van de koker , en die heeft diameter van bijna 1 meter en is van boven tot beneden volledig opgevuld met stro , plus een rieten mat die bijna 2 maal rond de koker is gedraait en die enkel eraf gaat bij mooie dagen ( dus vorige week heb ik die er voor een paar dagen afgehaald ) plus dat op de bodem een extra mulchlaag ligt rond de stammen van 15 cm hoog
de iets kleinere stammen , die zich meer aan de buitenkant van de koker bevinden , die kunnen misschien schade hebben , maar zowiezo als de 3 hoofdstammen geen schade hebben , staan er begin de zomer weer verschillende nieuwe stammen bij
draco
 

Vorige

Keer terug naar Winterbescherming

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten