kans op nachtvorst

In deze rubriek kan je al je vragen en tips posten in verband met het beschermen van exotische planten in de winter.

Re: kans op nachtvorst

Berichtdoor amourath op 04 mei 2010 21:27

lapalmeraie schreef:Mappy :roll:

Untitled.jpg


Jij hebt een andere mappy dan ook, ene die in vogelvlucht meet... Klopt dan zelfs niet, hoogte meet je in rechte lijn via de loodlijn, niet via de snelweg. Try again :lol:
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
Avatar gebruiker
amourath
 
Berichten: 2770
Geregistreerd: 14 jul 2009 09:04
Woonplaats: Waregem
112 bedankjes

Re: kans op nachtvorst

Berichtdoor bommetje op 04 mei 2010 21:46

lapalmeraie schreef:Mappy :roll:

Untitled.jpg



Huh?

snap hem nie.......t

De pluimverwachting van de bilt geeft onder de 5 aan.. hier meestal iets kouder....
bommetje
 
Berichten: 867
Geregistreerd: 27 feb 2010 19:56
Woonplaats: Oldekerk (Groningen)
26 bedankjes

Re: kans op nachtvorst

Berichtdoor Davy op 08 mei 2010 21:46

Hier ben ik ook weer. Net terug van een weekje ijskoude ardennen!!!

Ik ben dat koude gedoe ook super beu!! Mijn schoonpa moest passen op de plantjes.... Ik had de stomp van de musa er al uit gegooid. Ok ondergronds zag hij er wel nog ok uit maar dan moest ik te lang wachten eer ik weer wat banaan had...Bovendien zou ik tegen volgende winter weer zitten met een stam van maar enkele cm's....Ik had dus mijn reserve banaan van op zolder al uitgeplant (half meterke hoog al en 2 cm dikte stam. Das toch al iets beter om te starten. Deze week dan een grote bekaert draad rondgezet zodat mijn schoonpa telkens mijn zware vliesdoek er over kon gooien zonder de bladeren te beschadigen. Hij heeft werk gehad amai! Maar bon alles leeft nog.

De Trachy is in zijn nopjes: nieuwe speer 10 cm gegroeid, vorige aan het ontvouwen...ongelooflijk!

De Jubea: de speren staan al wat open en hebben hier en daar bruin (vorstschade denk ik). Die ene speer is volgens mij wat gegroeid...
Davy
 
Berichten: 626
Geregistreerd: 13 sep 2008 09:42
Woonplaats: Moerbeke-Waas
12 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Winterbescherming

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten