Beste Floribunda deelnemers,
Zojuist heb ik een langverwachte mail ontvangen van Jeff. YESSS!!
Kai..We are now doing International orders and will be able to schedule yours either to Ship July 2 or ship July 9-10.We have a national Holiday on July 4th so sometimes hard to get government officials to help with inspections prior to Holiday..We will be in touch with a proforma invoice and what we can send etc in the coming days and will need your payment for the Palms..I have not forgotten you and will be doing a shipment to another EU country next week which will be good practice for yours..thanks JeffHet komt er op neer dat de planten ofwel op 2 juli of 9 juli opgestuurd gaan worden, afhankelijk van de plaatselijke ambtenaars en in hoeverre ze bereid zijn om werk te komen verrichten rondom de welbekende Amerikaanse independance day (niet de film, maar wel de feestdag).
Met de proforma invoice bedoelt Jeff het volgende:
Een afrekening gestuurd door de verkoper voorafgaand aan een verzending / levering van goederen. Er staat op om welke en hoeveel goederen het gaat, hun waarde en andere belangrijke informatie zoals het gewicht en transportkosten. Proforma invoices worden gebruikt als factuur met een quotation die gebruikt kan worden voor de douane.
Als de proforma invoice mij heeft bereikt zal ik de betaling met Jeff afhandelen (daar gaat jullie geld / geen weg meer terug

)
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen!