bestelling bij Floribunda

In dit forum worden de forumuitstappen, exotische planten beurzen en gezamenlijke aankopen (acties) gepost.

Re: bestelling bij Floribunda

Berichtdoor s.janssen op 26 mei 2015 21:57

Eind juni is nog goed te doen, zolang maar binnen zijn voordat de koudere en wisselvallige dagen weer intreden maar verwacht geen problemen ;)
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
s.janssen

284 bedankjes

Berichtdoor Kai op 26 mei 2015 22:21

Rob schreef:Voor mij niet geheel ongunstig - van 16 juni to 4 juli in buitenland...Een paar weken is voor mij geen issue Kai en kwaliteit is in dit geval een pre.

Ik begrijp hier wel uit dat gelukkig alle trage betalers inmiddels hebben betaald...?!
:fluiten:

Oh wacht even. Even checken Rob, er was nog iemand die een Zalando bestelling incognito moest versturen... ja die is ook binnen! :thumb_up: :thumb_up: :thumb_up:
Kai

17 bedankjes

Berichtdoor Kai op 26 mei 2015 22:23

s.janssen schreef:Eind juni is nog goed te doen, zolang maar binnen zijn voordat de koudere en wisselvallige dagen weer intreden maar verwacht geen problemen ;)

Ja Sylvan, dat zat ik ook te denken.
Volgens mij is de timing precies goed als het gaat over de buitentemperatuur. Allemaal heel gunstig.
Kai

17 bedankjes

Berichtdoor alloo op 27 mei 2015 11:43

Voor mij is het zeer gunstig,kom op 22 juli thuis van Madeira.
groetjes Fons
alloo

58 bedankjes

Berichtdoor s.janssen op 27 mei 2015 21:43

Oow, dan had je niet hoeven te bestellen! :) Neem jezelf genoeg leuks mee naar huis!
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
s.janssen

284 bedankjes

Berichtdoor alloo op 27 mei 2015 21:47

s.janssen schreef:Oow, dan had je niet hoeven te bestellen! :) Neem jezelf genoeg leuks mee naar huis!

Dat zal ik zeker doen,de zipzakjes liggen al gereed.

groetjes Fons
alloo

58 bedankjes

Berichtdoor s.janssen op 14 jun 2015 00:05

Paar weekjes nog! :happy_thai:
s.janssen

284 bedankjes

Berichtdoor alloo op 14 jun 2015 15:09

s.janssen schreef:Paar weekjes nog! :happy_thai:

wachten duurd lang hé,bij mij ook.
groetjes Fons
alloo

58 bedankjes

Berichtdoor Kai op 15 jun 2015 21:16

Ja het duurt lang als je je er zo op verheugt!
Hopelijk neemt Jeff snel contact op. Laat ik zeggen dat als ik de 20e nog niks gehoord heb, ik nog maar eens contact op zal nemen.
Kai

17 bedankjes

Berichtdoor Kai op 18 jun 2015 21:51

Beste Floribunda deelnemers,

Zojuist heb ik een langverwachte mail ontvangen van Jeff. YESSS!! :applaus: :thai:

Kai..We are now doing International orders and will be able to schedule yours either to Ship July 2 or ship July 9-10.We have a national Holiday on July 4th so sometimes hard to get government officials to help with inspections prior to Holiday..We will be in touch with a proforma invoice and what we can send etc in the coming days and will need your payment for the Palms..I have not forgotten you and will be doing a shipment to another EU country next week which will be good practice for yours..thanks Jeff

Het komt er op neer dat de planten ofwel op 2 juli of 9 juli opgestuurd gaan worden, afhankelijk van de plaatselijke ambtenaars en in hoeverre ze bereid zijn om werk te komen verrichten rondom de welbekende Amerikaanse independance day (niet de film, maar wel de feestdag).

Met de proforma invoice bedoelt Jeff het volgende:

Een afrekening gestuurd door de verkoper voorafgaand aan een verzending / levering van goederen. Er staat op om welke en hoeveel goederen het gaat, hun waarde en andere belangrijke informatie zoals het gewicht en transportkosten. Proforma invoices worden gebruikt als factuur met een quotation die gebruikt kan worden voor de douane.

Als de proforma invoice mij heeft bereikt zal ik de betaling met Jeff afhandelen (daar gaat jullie geld / geen weg meer terug :shock: )

Ik hou jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen!
Kai

17 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties