Hallo beste mensen voor ons was het ook een geslaagde dag +- 2/3 kunnen verkopen! maar de dag begon gelijk met een verassing! Gister alles klaargemaakt auto geprepareerd en geladen, afgetankt en in principe klaar voor vertrek, ik zou om 9,15 Turtleboy ophalen om door te rijden naar Putten, maar de auto starten niet! IK vloeken want alles was perfect geregeld en nu dit weer! maar eens de motorkap geopend ! niet dat ik daar veel verstand van had, maar bij de verdeel kap miste ik eigelijk wel iets, intussen had ik de pechdienst maar opgebeld en turtleboy ook, die kwam als eerste en vond het eigenlijk ook wel vreemd uitzien bij dat verdeelkapje! Eigenlijk wisten we het al toen de wegenwacht kwam daar hoorde ook een kabel, en toen die mensen daar waren bleek dat ook zo te zijn! En ja dat waren marters geweest! Ik gedoog ze al 30jaar op de vliering maar nu zeg ik ze de huur op , werd vannacht al wakker door een hoop herrie , dat waren die jonge dus die met onze bobine kabel aan het spelen waren! achteraf kan ik er om lachen maar vanochtend kon ik ze wel schieten!
En nog een paar foto's gemaakt, alleen ben ik niet verder gekomen dan de hal waar wij stonden, ik vond het natuurlijk ook heel leuk de bekende mensen weer te zien maar ook enkele nieuwe mogen ontmoeten, kortom een geslaagde dag, en ja ook een klein plantje gekocht!

Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC