Exoten Ruilbeurs Canna-banana 31 oktober 2010

In dit forum worden de forumuitstappen, exotische planten beurzen en gezamenlijke aankopen (acties) gepost.

Re: Exoten Ruilbeurs Canna-banana 31 oktober 2010

Berichtdoor chrisvm op 31 okt 2010 23:24

Hoi..om m'n lijstje van aankoop aan te vullen..
2 palmzaailingen waarvan ik de naam kwijt was zijn" foxtail palms"en blijkt via google nog een hele mooie te zijn maar dat zal nog wel enkele jaren duren eer die zo een veren maakt..
Grtz Chris
chrisvm

19 bedankjes

Berichtdoor hent v op 31 okt 2010 23:55

Hoi

het was errug gezellig.Lekker bij kunnen kletsen met bekende en nieuwe gezichten bij forumnamen.
Ik had maar 13 plantjes mee en toch nog 5 kunnen verkopen ,maaaaaaar toch weer 5 nieuwe plantjes gekocht die wel weer minder ruimte innemen dus was de auto op de terugweg toch iets minder gevuld.
Het was niet alleen buiten een beetje blubberig maar binnen ook een beetje.
Toch mag ik zeggen dat het een geslaagde middag was.
Dank Gus en Nadia voor de gastvrijheid.

Gr Hent
2e Pinksterdag 5 juni 2017 in Haps
http://www.exotischeplantenbeurs.tk
hent v

33 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 01 nov 2010 00:10

Heyyy,

Bij aankomst kwam ik gelijk vast te zitten in de grepel met water, gelukkig kon Guus een buurman met een tractor optrommelen, die heeft me er netjes uit getrokken, 2 achterwielen van de grond zeg maar . . . :shock:

Mijn vrouw zei bij thuiskomst ook gelijk, jij bent ook alleen maar asfalt gewend he!

Verder alles kunnen scoren waarvoor we gekomen waren:
Nummer 1 prioriteiten waren
Carludovica Palmata (EDUARD mijn dank daarvoor, vrouwtje vind hem prachtig) en niet te vergeten
de Bismarckia van Kevin . . . txs ;)

Verder staat vandaag op de scorelijst:
Mimosa, Washingtonia, Hosta 3x, emmertjes van Chirstophe, Callistemon op stam, 4-stammige Fortunei, Palmbooster, Cocopeat,vliesdoeken, jasjes voor de palmen met ritssluiting :), verder de canna switch gedaan met Barre, ook daar mijn dank voor !

Al met al een zeer vruchtbare dag, ik vond alleen de prijs van de Princeps tegenvallen?
Vonden jullie dat ook?

Volgende keer zijn we er weer bij ;)
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 01 nov 2010 00:13

Al met al een zeer vruchtbare dag, ik vond alleen de prijs van de Princeps tegenvallen?
Vonden jullie dat ook?

Er was een stand met enkel princeps. Hoewel de planten er bijzonder mooi uitzagen, vond ik ze toch 30-40% te duur ...
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 01 nov 2010 00:21

Christophe schreef:
Vonden jullie dat ook?

Er was een stand met enkel princeps. Hoewel de planten er bijzonder mooi uitzagen, vond ik ze toch 30-40% te duur ...

Ik denk dat we dezelfde stand bedoelen, en inderdaad had 35 ipv 55 euro beter gepast bij zo'n ruilbeurs, volgende keer beter.
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor liesgorter op 01 nov 2010 01:16

Ik kon helaas niet komen, mijn man is ziek geworden. Aangezien hij moet rijden, ging het dus jammergenoeg niet door. Ik hoop dat ik niet teveel heb gemist. Volgend jaar beter, zeggen we maar.
liesgorter

1 bedankjes

Berichtdoor erna op 01 nov 2010 09:59

wsnbm schreef:
Christophe schreef:
Vonden jullie dat ook?

Ik denk dat we dezelfde stand bedoelen, en inderdaad had 35 ipv 55 euro beter gepast bij zo'n ruilbeurs, volgende keer beter.

hallo, ik vond ze ook te duur... had er ook graag eentje gehad, maar dat zal voor volgend jaar zijn.

groetjes, Erna
erna

374 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 01 nov 2010 10:24

Ik liep om 16h00 langs de stand, ik had het idee dat ze ook geen plant verkocht hadden.
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor Robi op 01 nov 2010 10:39

Hello iedereen,

Toen ik aankwam bij canna-banana zag ik 2 nederlanders die in een greppel waren gereden :-)
blijkbaar vertelde hij mij dat ze in nederland helemaal geen greppels hebben :lol:
T lag er inderdaad een beetje drassig bij. Toch was het leuk om op de ruilbeurs eens rond te lopen en bekende gezichten te zien, goede babbel... en natuurlijk weer wat nieuwe planten te kopen :-)
mgv Robi
Robi

3 bedankjes

Berichtdoor Stefanvds op 01 nov 2010 11:00

Toch wel even een opmerking voor de man met de princeps stand dat deze er wel degelijk enkele verkocht heeft. Bij het zoeken naar andere Princeps viel me op dat de prijs overal gelijk liep en ze zagen er meestal ook veel minder goed uit.
Heb er eentje gekocht en heb er zeker geen spijt van mooi plantje niets op aan te merken.
Stefanvds

13 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties