hent v schreef:Hoi
Oorspronkelijk bericht is door mij verwijderd.
gr Hent
Hoi
ik heb het oorspronkelijke bericht verwijderd m b t de verdachte van de diefstal van de reclameborden.
ik heb vanmiddag een verhelderend gesprek gehad met de boa (bijzondere opsporings-ambtenaar), de persoon die de borden in veiligheid gesteld heeft.
Hij had een melding gekregen van een voorbijganger die het maar verwarrend vond dat er borden stonden voor 2 verschillende evenementen die veel op elkaar lijken.
Vanwege een miscommunicatie op het gemeentehuis (die niet had mogen gebeuren) stond er geregistreerd dat er geen vergunning was.Daarom zijn ze in veiligheid gesteld.
Die vergunning was er dus wel, blijkt nu.
De borden zijn helaas beschadigd bij het in veiligheid stellen , maar ik krijg uit coulance nieuwe.
Excuses aanvaard van de boa.
Dit gesprek had eigenlijk al 2 weken geleden moeten plaats vinden ,maar door miscommunicatie was het er niet van gekomen.
Waarom er maar 2 borden zijn verwijderd was ,omdat deze 2 op gemeentegrond stonden en nr 3 op provinciegrond.
Ik heb dus vergunning voor 4 borden voor 6 weken.
ik vind 3 borden voor 4 weken voldoende.
Aan de moderators:
van mij mogen alle gerelateerde berichten mbt de verdwenen borden verwijderd worden , maar deze mag blijven om een en ander duidelijk te maken waarom er berichten zijn verwijderd.
gr Hent