exotische plantenbeurs Canna Banana 25 oktober

In dit forum worden de forumuitstappen, exotische planten beurzen en gezamenlijke aankopen (acties) gepost.

Re: exotische plantenbeurs Canna Banana 25 oktober

Berichtdoor Kevinknockaert op 31 okt 2015 11:13

Sommige mensen hebben zeer weinig respect
Hopellijk Worden deze mensen nog gesnapt
Kom en volg ons tuintje
Grtjs kevin & celien

http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=16893
Kevinknockaert
 
Berichten: 87
Geregistreerd: 30 jun 2015 22:34
Woonplaats: Waregem
8 bedankjes

Re: exotische plantenbeurs Canna Banana 25 oktober

Berichtdoor s.janssen op 01 nov 2015 00:29

Zo zie je maar, er wordt altijd misbruik gemaakt van de gastvrijheid en het vertrouwen.
Afgelopen jaar bij Gardenpalms kon je principe ook zo doorlopen zonder te betalen, niemand die het in de gaten zou hebben. Beetje vertrouwen in de mens, en zeker liefhebbers mag wel!
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Avatar gebruiker
s.janssen
 
Berichten: 4407
Geregistreerd: 13 nov 2010 23:11
Woonplaats: Biddinghuizen NL
284 bedankjes

Re: exotische plantenbeurs Canna Banana 25 oktober

Berichtdoor p e t e r op 05 nov 2015 21:50

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
Avatar gebruiker
p e t e r
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 5283
Geregistreerd: 18 aug 2009 21:40
Woonplaats: Geel
447 bedankjes

Re: exotische plantenbeurs Canna Banana 25 oktober

Berichtdoor stef01 op 09 nov 2015 16:07

guus Canna-Banana schreef:Beste Plantenvrienden,
Langs deze weg willen we iedereen bedanken die heeft mee geholpen om er opnieuw een geslaagde editie van te maken.

Helaas kwamen we vandaag tot een erg vervelende vaststelling. Er zijn twee flinke Phoenix theophrasti verdwenen! Het waren stevige exemplaren, zeker 50 kg zwaar en in 50L pot. Door de scherpe stekels moeten het minstens twee personen zijn die deze potten hebben ingeladen. We hopen in ieder geval dat ze flink geprikt hebben.
Moest iemand van jullie gezien hebben dat er mensen op de parking, naast een rij van 6 Trachies grote palmen aan het inladen waren, graag een seintje aan ons. We hebben wel een vermoeden, maar zien dit graag bevestigd. Uiteraard is discretie verzekerd aan de tipgever/getuige.

Aan de moderators, als jullie dit bericht liever verwijderen of elders plaatsen, alle begrip.


Ik lees hier net dit bericht en ondanks dat ik mijn berichten hier heb verwijderd wil ik hier toch op reageren , ik heb dit zien gebeuren terwijl ik een sigaret stond te roken buiten het was een zwarte Opel met Nederlands kenteken en aanhanger met Belgisch kenteken ik stond nog te denken die zijn toch wel in overtreding dit was rond 14.00 uur als ik het goed heb , verder ook geen aandacht aan besteed dat dit om diefstal ging omdat het zo openbaar was... En het was inderdaad Phoenix welke ken ik niet..
Inderdaad respectloos..

Mvg
Stef
stef01
 
Berichten: 105
Geregistreerd: 27 sep 2014 16:58
Woonplaats: Lokeren
7 bedankjes

Re: exotische plantenbeurs Canna Banana 25 oktober

Berichtdoor Hitch op 09 nov 2015 18:37

Wie weet hebben ze eerst die aanhanger op dezelfde manier ergens "buitgemaakt".

In ieder geval is het voor Guus en Nadia onbegonnen werk (zelfs al weten ze met 100% zekerheid wie dit geflikt heeft) om er wat aan te doen. Zo'n dingen vallen niet te bewijzen tenzij je met camera's werkt en dan nog kunnen die mannen nadien gewoon zeggen dat ze de lading cash betaald hebben en nu de rechtmatige eigenaars zijn.
Vind het wel erg voor Guus en Nadia. Je moet maar een paar rotte appels in de mand hebben om de hele boel te verzieken.
Hitch
 
Berichten: 2807
Geregistreerd: 21 apr 2012 09:44
Woonplaats: Baal (België)
156 bedankjes

Re: exotische plantenbeurs Canna Banana 25 oktober

Berichtdoor Rob op 09 nov 2015 22:57

In ieder geval volgende keer uitkijken naar iemand met zwarte Opel met Nederlandse platen.
(al dan niet met aanhanger).
Mocht iemand hier een Zwarte Opel rijden, volgende keer ook nog naar CB willen, en bovenstaand toch op abuis zijn gebaseerd, dan kan ie best even met Guus contact maken om die volgende keer erger te voorkomen!

//
Ik zie de Puttense Gazet al voor me...."Hollander gevonden langs greppel Tinstraat met 3meter Trachycarpus om nek gedraaid.... Palm leeft gelukkig nog"
:lol:

08/09, -14.7°C__14/15, - 3.6°C__20/21, -9.1°C
09/10, -10.0°C__15/16, - 5.9°C__21/22, -5.2°C
10/11, - 7.9°C__16/17, - 7.9°C__21/22, -6.9°C
11/12, -14.7°C__17/18, - 8.3°C__22/23, -7.1°C
12/13, - 7.9°C__18/19, - 7.5°C
13/14, - 0.8°C__19/20, - 2.8°C
Avatar gebruiker
Rob
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 11287
Geregistreerd: 05 aug 2011 23:08
Woonplaats: Halsteren, NL
1116 bedankjes

Re: exotische plantenbeurs Canna Banana 25 oktober

Berichtdoor Carlo op 10 nov 2015 02:38

Zouden die gasten ook binnen zijn geweest? Dan staan ze misschien wel op foto. Ergens moet een link zijn.
Avatar gebruiker
Carlo
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: 27 aug 2011 23:59
Woonplaats: Dongen, Brabant, NL
148 bedankjes

Re: exotische plantenbeurs Canna Banana 25 oktober

Berichtdoor alloo op 10 nov 2015 12:47

Carlo schreef:Zouden die gasten ook binnen zijn geweest? Dan staan ze misschien wel op foto. Ergens moet een link zijn.


Binnen zullen ze wel geweest ,hoe kunnen ze anders er met twee palmen ervan door gaan.

groetjes Fons
alloo
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 04 jul 2009 16:47
Woonplaats: Mol
58 bedankjes

Re: exotische plantenbeurs Canna Banana 25 oktober

Berichtdoor erna op 10 nov 2015 13:06

alloo schreef:
Carlo schreef:Zouden die gasten ook binnen zijn geweest? Dan staan ze misschien wel op foto. Ergens moet een link zijn.


Binnen zullen ze wel geweest ,hoe kunnen ze anders er met twee palmen ervan door gaan.

groetjes Fons


het waren 2 phoenix theophrastii, die buiten stonden Fons. Mogelijks zijn ze echter wel binnen geweest, daarom iedereen zijn foto's doormailen naar Guus !

groetjes, Erna
erna
 
Berichten: 3305
Geregistreerd: 07 maart 2010 16:14
Woonplaats: Keiem-Diksmuide
374 bedankjes

Re: exotische plantenbeurs Canna Banana 25 oktober

Berichtdoor alloo op 10 nov 2015 16:45

erna schreef:
alloo schreef:
Carlo schreef:Zouden die gasten ook binnen zijn geweest? Dan staan ze misschien wel op foto. Ergens moet een link zijn.


Binnen zullen ze wel geweest ,hoe kunnen ze anders er met twee palmen ervan door gaan.

groetjes Fons


het waren 2 phoenix theophrastii, die buiten stonden Fons. Mogelijks zijn ze echter wel binnen geweest, daarom iedereen zijn foto's doormailen naar Guus !

groetjes, Erna


Oei,dat is wat anders ,ik dat dat ze binnen stonden.

groetjes Fons
alloo
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 04 jul 2009 16:47
Woonplaats: Mol
58 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten