Palmitos garden

In dit forum worden de forumuitstappen, exotische planten beurzen en gezamenlijke aankopen (acties) gepost.

Palmitos garden

Berichtdoor Ronnie D op 22 jul 2011 13:24

Wij afgelopen weekend op de site gekeken bij palmitos garden (de nieuwe tuin) in ijzendoord om daar eens een bezoekje te brengen staat er op de site di. t/m do 10uur tot 18uur. vr/za andere tijden. Wij dinsdag die kant op komen wij aan is het gewoon dicht geen verlichting of auto's te zien. Even er langs op gelopen maar heel groot is het daar niet zo hoe ik het zie is het bij Erna groter.

Dus dat was ons kort bezoekje bij palmitos, ik ga er nu ook niet meer nog eens heel. Het is mij te klein om weer zoon rit voor te maken.
Ronnie D
 
Berichten: 353
Geregistreerd: 25 nov 2010 11:11
Woonplaats: Mill
12 bedankjes

Re: Palmitos garden

Berichtdoor orinoco op 24 jul 2011 12:34

Hoi Ronnie,

Ik was van plan binnenkort daar ook eens een kijkje te gaan nemen,maar door jouw bericht ben ik toch eens even wat aan het zoeken geweest.In de eerste plaats is momenteel de website off-line... Aan de andere kant kwam ik enkele advertenties tegen op marktplaats.nl van een adverteerder uit Ijzendoorn genaamd "H palmen outlet" en tevens advertenties van "H & H naturalia" ..... :?: (schelpen,fossielen en andere verzamelobjecten).
Aangezien de achternaam van de eigenaar van Palmitos Garden Hartjes is en Ijzendoorn een niet erg grote plaats,zou het wel toevallig zijn als het niets met elkaar te maken heeft.Wel wat vreemd allemaal :? Ik zal eens kijken of ik iets meer te weten kan komen.

Groet,Ben
orinoco
 
Berichten: 1364
Geregistreerd: 03 nov 2010 21:43
Woonplaats: Papendrecht (NL)
78 bedankjes

Re: Palmitos garden

Berichtdoor Esther op 24 jul 2011 16:36

als je zoekt op zijn KvK nummer (via de nationale bedrijvengids kom je achter dat nummer), kom je een bericht tegen dat het is uitgeschreven uit het handelsregister. Hij zal dus ermee zijn gestopt o.i.d.

Groet, Esther
Avatar gebruiker
Esther
 
Berichten: 1845
Geregistreerd: 18 jul 2010 11:03
Woonplaats: Zuid-Limburg
93 bedankjes

Re: Palmitos garden

Berichtdoor Christophe op 24 jul 2011 18:25

Hey,

Ik heb eigenlijk enkel maar goede reacties ontvangen over Palmitos (daarom staat hij ook in onze goedgekeurd lijst). Ik weet dat hij verhuisd is naar een nieuwe locatie. Ik heb er zelfs nog mee gebeld dit jaar en toen was alles nog prima in orde (zo leek het toch).

Het feit dat hij als uitgeschreven staat, de website offline en de zaak gesloten (wanneer hij normaal open zou moeten zijn) suggereert alvast niet veel goeds ... :?

Kijk ook even hier: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=3589

Christophe
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Palmitos garden

Berichtdoor Esther op 24 jul 2011 19:59

gevonden: hij is samengegaan met iemand anders uit dezelfde woonplaats. H&H stylisten en H&H bonsai en zie volgende artikelen: http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=1739160

http://www.bloemenblad.nl/aanvullingen/artikelen/aanvullingen/extra-fotoreportages/fotovideo/3124/showtuin-hazeleger-interieuren-groenstyling
Avatar gebruiker
Esther
 
Berichten: 1845
Geregistreerd: 18 jul 2010 11:03
Woonplaats: Zuid-Limburg
93 bedankjes

Re: Palmitos garden

Berichtdoor orinoco op 24 jul 2011 21:07

Dan was mijn vermoeden betreffende het verband tussen Palmitos en H&H dus toch juist.
Blijft het overigens toch vreemd dat de zaak gesloten was op een doordeweekse dag en er geen site op internet te vinden is...Op de oude site van Palmitos was er overigens al sprake van een samenwerkingsverband met een andere partij.Bovendien is het adres het zelfde als het adres van Palmitos Garden,en gezien de foto's op de voormalige site lijkt het bedrijf mij niet klein zoals Ronnie naar aanleiding van zijn bezoek vermeldde.

@Christophe:de YouTube filmpjes (van SBS en RTL) zijn van de oude tuin in Zelhem.

Groet,Ben
orinoco
 
Berichten: 1364
Geregistreerd: 03 nov 2010 21:43
Woonplaats: Papendrecht (NL)
78 bedankjes

Re: Palmitos garden

Berichtdoor Esther op 24 jul 2011 21:13

Avatar gebruiker
Esther
 
Berichten: 1845
Geregistreerd: 18 jul 2010 11:03
Woonplaats: Zuid-Limburg
93 bedankjes

Re: Palmitos garden

Berichtdoor orinoco op 24 jul 2011 21:29

De foto's van Bloemenblad zijn toch wel degelijk van de lokatie aan de Dorpsstraat.
Kan me niet voorstellen dat ze alles verplaatst hebben.Tamelijk verwarrend allemaal.
Als de weersomstandigheden weer eens beter worden,zal ik er eens een kijkje nemen.
Voor mij is het niet ver weg en mocht het vergeefs of teleurstellend zijn kan ik het programma zo veranderen in een dagje Ouwehand's Dierenpark in Rhenen wat er vlakbij in de buurt ligt.

Groet,Ben
orinoco
 
Berichten: 1364
Geregistreerd: 03 nov 2010 21:43
Woonplaats: Papendrecht (NL)
78 bedankjes

Re: Palmitos garden

Berichtdoor s.janssen op 24 jul 2011 21:39

Ziet er wel erg leuk uit als je de foto's bekijkt, mooi die bonsai's. Ook nog een hobby van mij. Waar ik helaas tijdje geleden mee gestopt ben.
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Avatar gebruiker
s.janssen
 
Berichten: 4407
Geregistreerd: 13 nov 2010 23:11
Woonplaats: Biddinghuizen NL
284 bedankjes

Re: Palmitos garden

Berichtdoor Ronnie D op 24 jul 2011 22:58

Zie nu ook dat de site offline is?? Naar mijn iede kun je veel beter naar de tuinen/bedrijven gaan kijken van de uitstapjes. Die zijn groter en je hoeft er geen intree te betalen van 5 euro pp. Mij lijkt de tuin in zelhem een stuk groter.
Ronnie D
 
Berichten: 353
Geregistreerd: 25 nov 2010 11:11
Woonplaats: Mill
12 bedankjes

Volgende

Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten