![]() | 72 bedankjes |
![]() | 44 bedankjes |
Gouden HandPalm schreef:De growshop waar ik hier altijd mijn spulletjes haal is vorig jaar, toen het strenger regime hier in de hoofdstad al begon, voorzichtigheidshalve begonnen met zich om te dopen in 'Kiwiland'. De Australier die de tent runt heeft ook op mijn aanraden wat goudpalmen voor zijn nering gezet. 'Zo lijkt het er meer op dat je verkoopt aan exotenliefhebbers', zei ik. En dat was niet eens een leugen. Ook heeft hij wat kiwi's in de etalage gelegd. Zo hoopt hij boetes en een eventuele sluiting van zijn tent te voorkomen.
Deze regering kan ook wat mij betreft goed de pot op. Ze flikken het nu om je twee keer in 1 jaar belasting te laten betalen, over 2014 EN over 2015. Het is ge gek voor woorden. De Roverheid.
Lees: http://vraagde2ekamer.nl/voorlopige-aan ... /#comments
![]() | 708 bedankjes |
turtleboy schreef:Tsja,zolang bepaalde politieke partijen aan de macht blijven zal het alleen maar moeilijker worden misschien wordt het tijd voor een frisse wind daar in dat bedompte Den Haagmet en vette knipoog naar de volgende verkiezingen!
![]() | 708 bedankjes |
Jane schreef:aquariumplantengroeimiddelen (wat een woord)
![]() | 1136 bedankjes |
Rob schreef:Jane schreef:aquariumplantengroeimiddelen (wat een woord)
Met 3x letterwaarde op de Q en 2x woordwaarde heb je een echte winner Dina!![]()
![]() | 44 bedankjes |
Keer terug naar Felicitaties en gebabbel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten