Het was echt genieten vandaag!
12V tuinverlichting op hardhouten paaltjes gezet, in beton gegoten en aangesloten - de laatste 2 lampen komen nog, maar de palen staan er al. Moet later nog een lichtsensor tussen, maar het effect is nu al indrukwekkend!
Laatste planten uit serre naar buiten gegooid (strelitzia, alocasia, dioon, Chamaedorea, archontophoenix.
Woodwardia is ook terug van uit logeren bij schoonpaps en staat in de varenhoek naast de Chamaedorea microspadix en C. elegans 'Jade' .
Ook nog een paar nieuwe hosta aangeplant.
BBQ maar weer eens aangestoken en na de bieftukjes de 15 jaar oude oude teakhouten stoelen die ik kort had gezaagd, keurig opgestookt.
Ik bemerkte al dikke groei bij de basjoo, de maurelli gaan minder vlotjes.
Canna in de voortuin (voor 2e jaar op rij tegen gevel in volle grond overwinterd) knallen nu echt de grond uit. Morgen even bijmesten en een emmer water geven.
Laat in de middag even in de Evenaar geweest - de bamboe tuin ligt er super bij, en overal schieten de nieuwe scheuten om je oren! Bijna een C. indivisa en rode fargesia meegenomen, maar ik weet echt niet waar ze tussen zouden moeten!
Morgen terras 2 aanvegen, rotan zitje naar buiten, schuur opruimen, nieuwe grote spiegel verhangen, een van de stoelen repareren, een kwak palmen van de kweek-kamer verpotten en naar buiten gooien, alsmede een zak Sabal Palmetto zaailingen oppotten (vers van boom uit San Antonio, Texas, na 5 weken een grasveldje in zak!).
Ik kom 2e paasdag wel door hoor - voor mij geen IKEA!