Even mijn hart luchten bij mijn (palm)vrienden

Plaats hier de felicitaties aan de jarige Palmvrienden of maak een praatje over andere zaken dan exotische planten.

Even mijn hart luchten bij mijn (palm)vrienden

Berichtdoor iwanito op 15 apr 2013 21:22

Lekker dagje gehad maar niet heus. Eerst op het werk zo'n hopeloze stressdag waarna je naar huis gaat met meer werk op je bureau dan toen je die ochtend begon. Daarna een enorme bestelling glazen voor mijn bruiloft opgehaald... waarbij thuis bleek dat de helft ontbrak. Samen met de vrouw eten maken. Duurt wel erg lang voordat het water warm wordt.
Je raad het misschien al, de cv ketel naar de knoppen! Mogelijk moet er een nieuwe ketel in en dat terwijl ik op het punt sta mijn huis te gaan verkopen. Zwaar gefrustreerd nog maar even in de tuin gaan prullen. Daar komt een mens tot rust van... dacht ik. Een van mijn Fortunei's had al een afdakje omdat ie niet lekker de winter was uitgekomen. Ik trek aan de speer en jahoor speerrot! Afgezaagd, afdakje erboven maar ik vermoed dat deze overleden is. Nog even kijken bij mijn zorgenkindje (Brahea met slechte speer).
Die zal toch ook niet? :shock: Ik trek aan de speer en jahoor, ook die floept er uit. Ik kreeg er gewoon buikpijn van en deze dus ook afgezaagd. Deze lijkt na het afzagen nog wel wat kans te hebben.
Vorige week geconstateerd dat mijn Tetrapanax z'n groeipunt kwijt is en heb het nu dus even helemaal gehad. :(

Zo, dat lucht in ieder geval een beetje op. :?
iwanito
 
Berichten: 313
Geregistreerd: 17 jul 2012 19:45
23 bedankjes

Re: Even mijn hart luchten bij mijn (palm)vrienden

Berichtdoor erna op 15 apr 2013 21:25

Na zoveel tegenslag vandaag kan het morgen alleen maar beter worden ...

groetjes, Erna
erna
 
Berichten: 3305
Geregistreerd: 07 maart 2010 16:14
Woonplaats: Keiem-Diksmuide
374 bedankjes

Re: Even mijn hart luchten bij mijn (palm)vrienden

Berichtdoor Eduard op 15 apr 2013 21:34

Soms lijkt het wel of het zo moet zijn! En dan gaat ook alles verkeerd, ben je wel al negatief ingesteld en dan kun je het beter achterwegen laten om een tuininspectie te gaan doen, daar vind je altijd wel iets wat beter gemogen had, ken het, daar heb ik helaas ook wel last van, even alles op zijn beloop laten en een goede nachtrust erover heen laten gaan, morgen weer een nieuwe dag :thumb_up:
Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Avatar gebruiker
Eduard
 
Berichten: 10320
Geregistreerd: 30 nov 2009 22:59
Woonplaats: Maastricht
1002 bedankjes

Re: Even mijn hart luchten bij mijn (palm)vrienden

Berichtdoor Dennis_S op 15 apr 2013 22:09

Sterkte! Maar stop op zo'n dag met het trekken aan je palmen! ZOals Erna al zegt, binnenkort vast een dag waar je tussen de rotte pulp ineens nieuwe speren ziet opduiken, een CV waarvan blijkbaar alleen maar een schroefje loszat (net als bij mij nog steeds..hmmm) en een tetrapanax die ineens twee scheuten ontwikkelt net onder de afgebroken eindknop!
Dennis_S
 
Berichten: 2627
Geregistreerd: 21 jul 2012 14:21
Woonplaats: Rhenen
338 bedankjes

Re: Even mijn hart luchten bij mijn (palm)vrienden

Berichtdoor iwanito op 16 apr 2013 06:34

Vandaag weer een nieuwe dag en wakker geworden met het lezen van jullie reacties. Hartelijk bedankt voor het spreekwoordelijke (palm) hart onder de riem. :thumb_up:
iwanito
 
Berichten: 313
Geregistreerd: 17 jul 2012 19:45
23 bedankjes

Re: Even mijn hart luchten bij mijn (palm)vrienden

Berichtdoor Hitch op 16 apr 2013 17:07

ach man, waar zijn (palm)vrienden anders voor he :thumb_up:
Hitch
 
Berichten: 2807
Geregistreerd: 21 apr 2012 09:44
Woonplaats: Baal (België)
156 bedankjes


Keer terug naar Felicitaties en gebabbel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten