Andere hobby,s

Plaats hier de felicitaties aan de jarige Palmvrienden of maak een praatje over andere zaken dan exotische planten.

Andere hobby,s

Berichtdoor Sharon-vds op 26 mei 2016 19:22

Oke, tijd om het forum weer een beetje nieuw leven in te blazen.

Tijdens de palmvriendenuitstapjes raak je wel eens aan de praat en altijd leuk om dan te horen wat andere mensen allemaal aan hobby,s en interesses hebben. Wie doet er mee?

Wie wil mag hier dus vertellen over andere bezigheden en of passies, foto,s delen enzovoort.


Oke, dan zal ik zelf maar even beginnen.
De palmvrienden die mij ook persoonlijk op facebook als vriend hebben zullen mijn andere hobby,s wel al gezien hebben.

Mijn grootste passie naast de planten zijn ook exotische dieren. Ik heb momenteel 12 vogelspinnen, een groene leguaan, Australische wateragaam, 2 axolotls, gifkikkers, waterschildpadden en wat gekko,s.

Een paar foto,s:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn andere hobby is het tekenen van voornamelijk auto,s,

Afbeelding

Zo, wie heeft er nog meer leuke hobby,s?
Avatar gebruiker
Sharon-vds
 
Berichten: 318
Geregistreerd: 16 jan 2015 15:48
Woonplaats: Stavenisse
18 bedankjes

Re: Andere hobby,s

Berichtdoor Harrie Mekkes op 26 mei 2016 19:26

Heel mooi getekend , mijn hobbies zijn een lekkere borrel en een sigaartje, lezen en oude klokken repareren
84 jaar jong , uit het mooie dokkum!
Harrie Mekkes
 
Berichten: 95
Geregistreerd: 17 apr 2016 16:28
Woonplaats: Dokkum
11 bedankjes

Re: Andere hobby,s

Berichtdoor Ivan op 26 mei 2016 19:32

Hier ook een vogelspin en (helaas) geen reptielen meer. Eerder grote wurgslangen en varanen gehad. Nu druk met twee fila brasileiro's en twee alano espagnols :)
Ivan
 
Berichten: 1041
Geregistreerd: 31 aug 2011 08:51
65 bedankjes

Re: Andere hobby,s

Berichtdoor Mister w op 26 mei 2016 19:40

Hier een beetje hetzelde , heb nu geen reptielen meer , maar in volgorde : Rattenslang , groene reuzen anolis , boa constrictor imperator , Dwerg anaconda , Nijlvaraan.


Grt
Pipi
Mother Monster 2-Golden Globe winner, Grammy Winner 9x 24 nominations , Academy Award winner Best Female MTVEMA 2016/Superbowl Halftimeshow 2017, Winner Best Female Pop/rock AMA 2017.
https://www.youtube.com/channel/UC07Kxe ... kMOkzqHtBQ
Avatar gebruiker
Mister w
 
Berichten: 411
Geregistreerd: 28 nov 2014 18:01
Woonplaats: Sudeten
67 bedankjes

Re: Andere hobby,s

Berichtdoor Mister w op 26 mei 2016 19:42

Mister w schreef:Hier een beetje hetzelde , heb nu geen reptielen meer , maar in volgorde : Rattenslang , groene reuzen anolis , boa constrictor imperator , Dwerg anaconda , Nijlvaraan.


Alles weg moeten doen ivm met vriendin , die zo bang is voor dit soort beestjes :lol:

Grt
Pipi
Mother Monster 2-Golden Globe winner, Grammy Winner 9x 24 nominations , Academy Award winner Best Female MTVEMA 2016/Superbowl Halftimeshow 2017, Winner Best Female Pop/rock AMA 2017.
https://www.youtube.com/channel/UC07Kxe ... kMOkzqHtBQ
Avatar gebruiker
Mister w
 
Berichten: 411
Geregistreerd: 28 nov 2014 18:01
Woonplaats: Sudeten
67 bedankjes

Re: Andere hobby,s

Berichtdoor Sharon-vds op 26 mei 2016 19:43

Harrie Mekkes schreef:Heel mooi getekend , mijn hobbies zijn een lekkere borrel en een sigaartje, lezen en oude klokken repareren


Niet mijn ding een borrel, maar wel leuk om zo te genieten van het leven.

@Ivan, wat zijn die laatste dingen? Hondenras of zoiets?
Avatar gebruiker
Sharon-vds
 
Berichten: 318
Geregistreerd: 16 jan 2015 15:48
Woonplaats: Stavenisse
18 bedankjes

Re: Andere hobby,s

Berichtdoor Sharon-vds op 26 mei 2016 19:45

Mister w schreef:
Mister w schreef:Hier een beetje hetzelde , heb nu geen reptielen meer , maar in volgorde : Rattenslang , groene reuzen anolis , boa constrictor imperator , Dwerg anaconda , Nijlvaraan.


Alles weg moeten doen ivm met vriendin , die zo bang is voor dit soort beestjes :lol:

Grt
Pipi


Nou, dan ging vriendlief er toch uit hoor :lol: Ik had op de eerste date al gezegd dat dat nooit de deur uitgaat ;-) Gelukkig had hij zelf ook vogelspinnen.
Avatar gebruiker
Sharon-vds
 
Berichten: 318
Geregistreerd: 16 jan 2015 15:48
Woonplaats: Stavenisse
18 bedankjes

Re: Andere hobby,s

Berichtdoor Harrie Mekkes op 26 mei 2016 19:46

Idd ik kan genieten mag ook met 83 jaar!

Harrie
84 jaar jong , uit het mooie dokkum!
Harrie Mekkes
 
Berichten: 95
Geregistreerd: 17 apr 2016 16:28
Woonplaats: Dokkum
11 bedankjes

Re: Andere hobby,s

Berichtdoor Mister w op 26 mei 2016 19:49

Sharon-vds schreef:
Mister w schreef:
Mister w schreef:Hier een beetje hetzelde , heb nu geen reptielen meer , maar in volgorde : Rattenslang , groene reuzen anolis , boa constrictor imperator , Dwerg anaconda , Nijlvaraan.


Alles weg moeten doen ivm met vriendin , die zo bang is voor dit soort beestjes :lol:

Grt
Pipi


Nou, dan ging vriendlief er toch uit hoor :lol: Ik had op de eerste date al gezegd dat dat nooit de deur uitgaat ;-) Gelukkig had hij zelf ook vogelspinnen.


Haha ok, nou ja ik moest een keuze maken hoor , en hoefde maar afscheid te nemen van 2 ,de andere zijn van langer geleden , was een moeilijke keuze , maar ja toch genomen , heb straks toch weer iets om voor te zorgen , aangezien ik straks vader word :fluiten: :fluiten:
Mother Monster 2-Golden Globe winner, Grammy Winner 9x 24 nominations , Academy Award winner Best Female MTVEMA 2016/Superbowl Halftimeshow 2017, Winner Best Female Pop/rock AMA 2017.
https://www.youtube.com/channel/UC07Kxe ... kMOkzqHtBQ
Avatar gebruiker
Mister w
 
Berichten: 411
Geregistreerd: 28 nov 2014 18:01
Woonplaats: Sudeten
67 bedankjes

Re: Andere hobby,s

Berichtdoor Harrie Mekkes op 26 mei 2016 19:52

Van harte alvast mister W !! Wordt het een jongen of een meisje :roll:
84 jaar jong , uit het mooie dokkum!
Harrie Mekkes
 
Berichten: 95
Geregistreerd: 17 apr 2016 16:28
Woonplaats: Dokkum
11 bedankjes

Volgende

Keer terug naar Felicitaties en gebabbel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten