Thanks voor de leuke reacties !
@David & Koen, Ik weet het, heb de reactie nog al gekregen. Het zwembad blijft wel niet staan tijdens de winter dus als ik het zou ingraven dan zit ik met een mega put tijdens de winter

Dus dat doet me twijfelen. De bedoeling is om later een echt zwembad te steken of heel misschien de plaats van het zwembad integreren in een grote zwemvijver... Heb nog veel plannen hoor.
@Palm Section, Thx

De Brahea doet het inderdaad goed, heb nog niet getelt maar hij moet toch een blad of 6 a 7 zeker gemaakt hebben ondanks het toch wel koele jaar.

Kzie de stam ook al verdikken. De Phoenix is inderdaad eindelijk goed vertrokken, die is goed gesetteld nu en de groeisnelheid is zeer indrukwekkend

Kijk al uit naar 2013 en denk zelfs dat hij volgend jaar gaat bloeien voor de eerste keer. Hopelijk, dan weet ik meteen of het een mannetje of vrouwtje is
@Quirijn, Ik zou wel willen maar de buurman niet, helaas
@Peter, nog een beetje geduld, zondag met het zomers weertje en temperaturen kan je eens komen genieten

Breng je zwemgrief mee hé
@Koen, kom je naar de beurs bij CB (28 oktober) er staan al stekjes op en misschien lukt het tegen de beurs ze te verwijderen. Anders zeker volgend jaar als je nog wat geduld hebt

Bedankt trouwens voor de vele complimenten !
@Rico, niet jaloers zijn, dat was ik een paar jaar terug ook op al die tuinen die hier passeerden. Gewoon inspiratie opdoen en wat geduld hebben. Binnen enkele jaartjes mogen wij hier dan ook kwijlen op jouw tuin !