door james op 18 sep 2012 16:29
Hallo
Ben terug van vakantie , moest er even van tussen uit
Bjorn uw zaden zitten op de post van maandag
Bol, ik heb een paar keer met u gebeld , maar ik kan het niet oplossen zoals ik u gemeld heb
Ik heb alles geprobeerd maar ik kan dit niet gemakkelijker uitleggen !
Je hebt tijdens het afrekenen van uw bestelling de optie genomen voor te betalen met krediet kaart
moneybookers (onze betaalterminal )is de tussenpersoon die de betaling afhandelt, u bent niet verplicht klant te worden bij hen !
u krijgt gewoon een scherm waar je u gegevens moet invullen van u kredietkaart en op pay drukken dat is alles
toch heb je bij hen een rekening geopend en daar heb je geld op gezet via een bank storting naar de UK , je zou gewoon moeten inloggen op je rekening en het bedrag naar ons toe sturen ! het geld staat daar op de rekening , je hebt me die mails bezorgd !
dat is alles, ik kan helaas dit niet rechtzetten , elke rekening is privé
ik heb er zelfs naar moneybookers voor gebeld en ze vertelde me het zelfde !
Erwin inderdaad , de reden van onze reis was omdat er nog klanten aan het wachten zijn op goederen en je bent er een van
Ben zelf naar die firma geweest en heb de palmen zelf op de paletten gezet, ze zijn onderweg naar mij toe
Ik verwacht ze morgen hier
Ik stuur ze dan direct op !
Stefan inderdaad, de gloriedagen zijn al lang voorbij, momenteel verkoopt fortunei en yuccas goed voor de rest is er bijna geen verkoop
Planten zoals butia , phoenix , jubaea krijg je niet verkocht , ze zijn een paar keer kapot gegaan door de winter en ze moeten ze niet meer hebben
Het is vrij beperkt voor ons we moeten blij zijn met een trachycarpus in onze tuin , persoonlijk vindt ik,de butias en de jubaeas mooier maar na enkele teleurstelling
Houd het ook op voor mij
Momenteel hou ik mijn hart vast wat de Europese unie gaat doen
Ze willen meer controle op planten via pakjes diensten dit wil zeggen dat als je planten buiten België stuurt het in de toekomst zou kunnen zijn met phyto en grondstaal
Zelfs naar Nederland of Frankrijk
Verkoop tussen handelaars in europa word nu gedaan met planten paspoort
Koop je als privé persoon bv een palm in spanje bij een online shop is dit paspoort niet verplicht en kan dus ziekte mee komen, ze willen dit dus indijken
Ik vindt dit wel ok voor de ziektes tegen te gaan maar als dit verplicht gaat worden , zal de prijs sterk stijgen van de planten en veel handelaars zullen stoppen met verzending buiten hun landgrenzen
Mvg
james