Het was hier vannacht -3 (gevoelstemperatuur -6). Dus ik ben blij dat ik mijn bananen reeds heb ingepakt in een dikke jas.
Ga van de week (mits deze kou aanblijft) de C. Humilis maar eens voorzien van wat wortelbescherming.
| 37 bedankjes |

| 448 bedankjes |
| 72 bedankjes |
| 1037 bedankjes |
| 72 bedankjes |
| 463 bedankjes |
| 357 bedankjes |
| 88 bedankjes |
| 148 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten