Er zijn 2 kleine gewone humillissen weg, deze zijn vorige winter kapot gegaan terwijl de Chamaerops humillis 'Cerifera' palmpjes niks van schade hadden.
Mooi Kevin ! De palmpjes zijn al goed gegroeid Leuk he zo na een paar jaar, nu begint het pas en zie je elk jaar steeds meer resultaat van volle grond. Je hebt even wat geduld nodig bij palmen maar dan na die paar jaar word je echt beloond met de prachtige natuur !!
ik ben verlieft op je olijfboom die heeft echt een prachtige stam. Hier ook 3 chamaeropsen met speerrot gehad door afgelopen winter maar ze zijn allemaal hersteld, hopelijk heb je ze niet al te snel weggegooit....
En idd, na een paar jaar word het verschil tussen pot en volle grond palmen idd groot. Vorig jaar heb ik alles goed beschermt, dit jaar is dat voorlopig nog niet nodig.
Vandaag een afdak voor mijn Brahea armata gemaakt, als het echt koud wordt gaat er noppenfolie rond en als het nog kouder wordt zet ik er een petroleumkacheltje in.
Dit wordt zijn derde winter in de volle grond. Heb er ook nog eentje in pot maar die groeit belange zo mooi niet.. dunne bladstelen, dunne stam,..