Ik weet niet of dit probleem met photo-uploader hier al is gemeld. Ik krijg namelijk de foto's niet in beeld en ik lees dat Kelvin Cooke hetzelfde probleem ervaart. Ik gebruik primair Firefox bij Palmvrienden en daarbij werkt dit fotoprogramma niet*. Safari gebruik ik voor het overige internetwerk. Bij Safari worden de foto 's overigens wel ingeladen. Kennelijk is het programma nog niet universeel toepasbaar. Je mag toch verwachten dat het voor de gangbare browsers naar behoren functioneert. Bij een verdere toename van photouploader in de huidige incomplete versie, wordt zo de toegankelijkheid van het forum beperkt.
groet
Han
*) Firefox toont de tekst afbeelding maar de foto's kunnen niet worden geladen. Bij Safari worden ze direct geladen.
p.s.
Kevin bericht mij dat het programma met Google Chrome wel functioneert, maar dat hij ook een probleem heeft met Firefox. Er is dus werk aan de winkel voor de programmaontwerper.
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"