Bedankt iedereen voor de erg leuke reacties

Ik doe mijn best
@Palm section, De canarie blijf ik op dezelfde manier beschermen zoals altijd, valt best nog mee hoor doordat je deze goed kunt samen binden. De hoogte maakt het lastig, vorige winter waren de palen 4,70m hoog en de puntjes raakten het dak nog net. Veel hoger zal die nu niet meer worden denk ik want het blad word niet meer langer neem ik aan, tegen dat de stam omhoog zal gaan denk ik dat we toch al enkele jaren verder zullen zijn. We zullen zien en zolang het mij lukt pak ik deze in.

Het is inderdaad een juweel in mijn tuin, de Eye-catcher wat bij aanplant mijn bedoeling was
De armata achteraan (Palmhunter) heeft nu ook nog maar 4 bladeren gegooid dus niet echt veel, het is te lang koud gebleven dit voorjaar. Mijn andere vooraan groeit veel sneller en is ook als kleintje aangeplant, die gooit er gemakkelijk 8 a 9 bladeren uit op een seizoen.
@Rob, bedankt voor de lieve woorden

De Brahea's zijn inderdaad ook favorieten bij mij

De Edulis moet wel nog een beetje groeien om op te kunnen tegen al het geweld rond zich. Hierop ben ik verliefd geworden bij Erna & Rudi, zij hebben een pareltje staan daar