Alex zijn tuintje

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: Alex zijn tuintje

Berichtdoor Alex Alex op 05 jun 2015 08:50

Hmm, zal eens even achter dijk kijken haha, daar liggen wel enorme rotsen. Denk dat deze wel iets te groot worden voor mijn auto (niet alleen qua ruimte, ook qua vering) De stenen zullen wel behoorlijk kleiner worden dan de afbeelding, het moet wel draagbaar zijn zeg maar.
Alex Alex

4 bedankjes

Berichtdoor Alex Alex op 02 nov 2016 21:52

Wauw, dik een jaar terug dat ik hier gepost heb zie ik. Schandalig eigenlijk... Kwam weer eens loeren op het forum, en zag tussen mijn eigen berichten deze staan. Ik dacht, ik moet even een kijkje nemen hoor. Als ik zie hoe kaal mijn tuin was toen ik deze topic begon, en hoe klein mijn fortunei was vergeleken met nu. Is ie toch flink gegroeid, en is mijn tuin ook iets voller geworden :D

Bij deze dus weer even een kleine update.

Zo ziet mijn tuin er inmiddels uit.

Afbeelding
Alex Alex

4 bedankjes

Berichtdoor JmC4c op 02 nov 2016 22:20

Alex, nog plannen om meer beplanting te plaatsen :?:
Blij een update te zien ;)

Vrgr,
Jean-Marie
JmC4c
Bedrijven

502 bedankjes

Berichtdoor Alex Alex op 06 nov 2016 20:19

Op zich niet echt JM. Hoewel in de rechter grindbak voor het mooie nog wel wat cactusachtige mogen. Dat wilde ik altijd wel. Maar er zijn zo weinig goede winterharde cactussen. En die die er zijn, vind ik niet mooi voor in mijn tuin. Ik ben echt veel te kritisch soms.
Alex Alex

4 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Foto album en video