3 bedankjes |
Erica schreef:Ik heb alle berichten hier nagelezen en blijf toch twijfelen om wel of niet een Tetrapanax in de tuin te zetten. Heeft iemand ervaring met wortelbegrenzer rondom de plant?
Of is er een andere soortgelijke plant met grote bladeren die niet woekert?
148 bedankjes |
Carlo schreef:Erica schreef:Ik heb alle berichten hier nagelezen en blijf toch twijfelen om wel of niet een Tetrapanax in de tuin te zetten. Heeft iemand ervaring met wortelbegrenzer rondom de plant?
Of is er een andere soortgelijke plant met grote bladeren die niet woekert?
Ik heb ze sinds een jaar of 5 schat ik zo in. Voor mij absoluut nooit meer deze troep. Ze stonden in een perkje naast een groot stuk grind met daaronder worteldoek. Dat doek houdt het omhoog komen wel tegen maar 6 meter verderop komen ze vrolijk weer boven naast het worteldoek. Zelfs midden op de openbare weg komen ze nu tussen de straatstenen omhoog. Ik heb al de halve tuin tot 60cm afgegraven en ben uren bezig geweest. Elk stukje wortel begint zomaar weer te groeien. Spijt als haren op mijn hoofd en aangezien ik niet kaal ben zijn dat er heel wat. Het is ook allemaal door de wortels van mijn palmen gegroeid dus daar kan ik ze dus nooit uitgraven helaas.
37 bedankjes |
1129 bedankjes |
90 bedankjes |
1129 bedankjes |
1129 bedankjes |
456 bedankjes |
37 bedankjes |
Keer terug naar Exotische bloemen en planten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten