Haha...dit is echt grappig

Ik dacht net dat ik een goed trukje had uitgevonden dit jaar, ik heb (maar) 350m² tuin

en vermits ik het niet zie zitten om elke week naar de andere kant van het stad te rijden voor het gras weg te voeren kapte ik het steeds in een put ergens in de tuin. Nu altijd maar een put graven was ook niet alles dus ben ik eens beginne nadenken een paar maanden geleden en toen kwam ik op het idee om het gras tussen de planten te gooien, zo krijg ik een zeer vruchtbare grond denk ik na verloop van tijd en zo was ik ook van het onkruidprobleem vanaf, toch al een pak minder !!
En nu blijkt dat dit nog andere pluspunten heeft, zeer goede tip Michael, bedankt !
Bij mij ligt het wel allemaal mooi plat en dus niet te dik, ze hebben mij hiervoor verwittigd dat ik het gras niet te dik mag gooien want anders zou het beginnen rotten en erg stinken, heb je daar dan geen last van Michael ?? Want hier ruik ik het nu toch ook al een beetje maar vind het niet storend, wel heb ik veel last van vliegen maar hoop dat het niet door dat gras komt ??
Om even on topic te bijven, ik zal morgen ook eens foto's van mijn grote maurelli & grote ventricosum maken en dan posten !