| 1038 bedankjes |
| 72 bedankjes |
| 1038 bedankjes |
Eduard schreef:Geef mij die onweersbuien maar inplaats van die 34ºC dat is leuk voor de Pinkpop gangers!! Onze plaatselijk weersite man geeft 36ºC voor Zaterdag

| 1149 bedankjes |
| 370 bedankjes |
| 65 bedankjes |
| 72 bedankjes |
| 1038 bedankjes |
| 463 bedankjes |
| 1038 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 10 gasten