Qua traagheid niets veranderd, maar door de hogere luchtvochtigheid lijkt de Marang zich beter te gedragen. Blaadjes worden snel droog en geel, maar blijft ook groene fluwelen blaadjes geven en nog best wel in een tempo.

- Marang 7mrt.jpeg (537.63 KiB) 342 keer bekeken
De Moringa's doen het prima buiten de kast. En ja Hans ook daar hangt een 45w ledlamp

Die is voor de Banaan, de Musa Red Dacca. Maar er passen meer onder de paraplu

- 2.jpeg (287.66 KiB) 342 keer bekeken
Heb de 2 Moringa's verpot in 1 grote pot waar ze beter hun wortels kunnen ontwikkelen en ik beter kan snoeien.
Voor de rest zie je op de foto rechts mijn Hystrix Citroen staan. Geurige plant! En die 2 Avocado's die ook zichtbaar blij zijn met ieder hun eigen pot. Welk soort weet ik niet. Ze komen uit de AH.
En deel van de planten staat alweer buiten. ( Rozemarijn, Bougainville, Paradijsvogel)
Na de snoei heeft de Golden Shower wel even stil gestaan. Of dat nou kwam door de snoei of omdat ik buiten regenwater uit de ton haalde en zonder eerst op temperatuur te laten komen, ondoordacht het ijswater in de plant gooide? Het was rond de 5 graden..
Sinds een week draait De Fistula weer op volle toeren gelukkig.

- 3.jpeg (278.38 KiB) 342 keer bekeken
De stam begint ook body te krijgen.

- Stam.jpeg (418.04 KiB) 342 keer bekeken
Het is inderdaad van alle Filipijnse zaden mijn favoriet geworden

- 5.jpeg (381.92 KiB) 342 keer bekeken
Ja wij drinken hier ook de Moringa thee

En dit samen met Verse Gember, Kruidbagel, honing en een mix van Groene en zwarte earl gray, dit in een Stanley Thermo 1L kan.

- 1.moringa poeder.jpeg (104.86 KiB) 342 keer bekeken
Cannabis is een interessante plant en veel meer dan alleen de bloemetjes roken.
Ik heb hier biologische THC olie liggen. Nooit verkeerd om in huis te hebben.