Interessante DVD aanbiedingen.

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Interessante DVD aanbiedingen.

Berichtdoor orinoco op 11 maart 2011 00:21

Was vanavond weer eens aan het snuffelen op amazon.co.uk en kwam een paar hele leuke aanbiedingen tegen (helaas heb ik ze zelf al).

Private Life Of Plants (2 DVD set) van David Attenborough. Wellicht de meest uitgebreide documentaire serie over planten ooit gemaakt.Van GBP 19,99 voor GBP 6,47.

A Year At Kew (6 DVD set) met Alan Titchmarsh. Alle 3 de televisie series over de bekendste en belangrijkste botanische tuin ter wereld met een kijk op het dagelijks werk voor en achter de schermen.Van GBP 39,99 voor GBP 18,24.

The Eden Project (2 DVD set) Niet van hetzelfde niveau als de Kew DVD's maar zonder meer ook de moeite waard.Van GBP 19,99 voor GBP 7,97.

En als laatste (niet over planten maar schitterend):
The Life Of Birds (3 DVD set) van David Attenborough. Met vele unieke opnamen.
Van GBP 29,99 voor GBP 8,39.

Ben
orinoco

78 bedankjes

Re: Interessante DVD aanbiedingen.

Berichtdoor Christophe op 11 maart 2011 00:24

Ik bestel al mijn boeken daar. Ze verzenden gratis naar België als je voldoende bestelt. Ik weet niet of dit ook voor Nederland geldt.

Ben er echt zeer tevreden over!

Voor alle duidelijkheid, dit is amazon.co.uk, niet amazon.com. Als je bij de laatste bestelt, komen de producten uit de Verenigde Staten en betaal je véééél taks.

Christophe
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor orinoco op 11 maart 2011 00:30

Ja precies Christophe,bij voorkeur altijd de Engelse site kiezen. Overigens heb ik nog nooit geen invoerrechten hoeven betalen vanuit de U.S.A. ,maar de verzendkosten zijn hoger en wat nog veel belangrijker is (in het geval van DVD's dan) is dat je met een ander beeldsysteem en/of region code te maken hebt!

Groet,Ben
orinoco

78 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 11 maart 2011 00:32

orinoco schreef:Ja precies Christophe,bij voorkeur altijd de Engelse site kiezen. Overigens heb ik nog nooit geen invoerrechten hoeven betalen vanuit de U.S.A. ,maar de verzendkosten zijn hoger en wat nog veel belangrijker is (in het geval van DVD's dan) is dat je met een ander beeldsysteem en/of region code te maken hebt!

Groet,Ben

Ik heb soms moeten betalen en dan weer niet, tot ik op de website van Amazon uit Engeland kwam :roll:
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor griphuz op 11 maart 2011 11:49

Heb ik allemaal al gedownload ;)

Groetjes,
Remko.
Geïnteresseerd in varens?
Kijk eens op http://nederlandse-varenvereniging.nl/forum/
griphuz

48 bedankjes

Berichtdoor orinoco op 11 maart 2011 11:55

:lol: :lol: :lol: Hoi Remko.Dat kan natuurlijk ook. Voor mij hoeft dat niet zo. Ik heb toch liever officiele uitgaves. Aanbiedingen genoeg in DVD's hier in Europa en mijn CD's bestel ik in Amerika (scheelt een jas met hier ;) ).
orinoco

78 bedankjes

Keer terug naar Nieuws en tips