Eigenlijk ben ik stiekem wel blij met de -4 van vannacht

![]() | 460 bedankjes |
palmgek schreef:MazzelaarMaar het is je gegund hoor
![]()
Eigenlijk ben ik stiekem wel blij met de -4 van vannachtDie hardnekkige bladluis die al vanaf het najaar mijn Italiaanse Cipres aan het sucken is, is eindelijk weg
Allemaal kapot gevroren ghegehehe....
Zag ze er zo uitvallen toe ik er een keer goed mee schudde
![]() | 57 bedankjes |
![]() | 460 bedankjes |
palmgek schreef:Ik vergelijk hier ook altijd mijn metingen met de actuele temperaturen van het knmi. Vreemd genoeg komen deze haast nooit overeen met de temperatuur die volgens het kaartje van het knmi, in deze regio wordt gemeten.
Herken dus heel duidelijk het idee dat er wat mis is met je eigen metingen. Heb al verschillende posities geprobeerd in de tuin, maar nergens meet ik wat hun meten. De ene keer een graad meer de andere keer een graad minder. Er zit dus ook geen constante in, het is eerder random... vreemd genoeg kwam het vannacht en vanmorgen wel redelijk overeen...
Heb hier trouwens de Cipres met touw aan de aangrenzende haag moeten zekeren, nadat ik tot mijn schrik moest constateren dat ie onder een hoek van 45 graden werd geblazen![]()
Groeten, Richard
![]() | 57 bedankjes |
![]() | 57 bedankjes |
![]() | 146 bedankjes |
![]() | 396 bedankjes |
plasta schreef:De vergelijking met andere weerstations (en dan met name oordelen over de waarden van de andere stations(en blokkeren)) doet mijn nekharen redelijk recht overeind staan!
Zet eens 20 sensors in je tuin en vergelijk al die waarden maar eens.....knappe vent die mij gaat vertellen wat de juiste waarde is. Dan zwijg ik nog maar over wat je een paar straten verder zou meten.
Mijn stelling: zolang de sensor niet hapert, klopt elke meting op die plek onder die omstandigheden.
'Tis alleen zo dat de omstandigheden bijna nergens hetzelfde zijn![]()
Raymond
![]() | 57 bedankjes |
![]() | 1136 bedankjes |
![]() | 460 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten