Hele dag regen, net 13mm gehad en het begint weer..
Ja zomer 2012!!
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Vandaag ziet het er voor te beginnen zo slecht nog niet uit,20C en het zonnetje schijnt. Als dit weer type hier zo blijft ben ik al dik tevreden heb nog 4 dagen te gaan en dan 4 weken vakantie
Ja man, kdacht dat de vorige jaren triestig waren... Voorspellingen zien der weer goe uit Ik denk da we weer een erg droog najaar zullen hebben, laat ons hopen
Ach,af en toe een buitje en daar tussen een warm zonnetje. Ben over een paar dagen toch pleite dus maak me er niet meer druk over. Nog een advies voor de thuisblijver,boek een last minute want beter dan dit wordt het toch niet meer.
De cactus kas warmt wel sneller op, vanmorgen 35 graden
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Dan loop ik toch liever elke avond bij 25 graden met mijn gietertje door de tuin hoor. Ze hebben héééél lang geleden, toen het nog wel eens langere tijd achtereen droog was (kan ik me al niet meer herinneren) niet voor niks een tuinslang uitgevonden
Ik heb dit jaar nog maar één keer gesproeid en nu mag het morgen stoppen met regenen dan zal het nog enkele weken duren eer het nodig is te sproeien. Dit is toch niet meer normaal Die regen moet toch eens op geraken hé ? Trouwens de regen vind ik niet zo heel erg, het is de temperatuur, het is precies of de herfst is nog steeds bezig, al van vorig jaar Oktober...