iemand al ervaringen met deze "handelaar" ??

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: iemand al ervaringen met deze "handelaar" ??

Berichtdoor amourath op 14 feb 2010 20:41

Pater-ik schreef:Zou ik ook doen bij Herman heb ik alleen positieve ervaringen en ken ik ondertussen ook persoonlijk. Als je bij hem besteld ben je bijna zeker dat het om verse zaden gaat ook, het is goedkoper en waarschijnlijk zul je het vlugger hebben, als er een derde mee gemoeid is zal deze misschien eerst de zaden ontvangen om vervolgens door te versturen.


Ook hier positieve ervaringen met exogarden! Reeds 2 keer zaden bij besteld en steeds vers dus grote opkomst!
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
Avatar gebruiker
amourath
 
Berichten: 2770
Geregistreerd: 14 jul 2009 09:04
Woonplaats: Waregem
112 bedankjes

Re: iemand al ervaringen met deze "handelaar" ??

Berichtdoor amourath op 14 feb 2010 20:59

Om zeker te zijn effe gewoon gevraagd bij exogarden, en dit is het antwoord van Herman:

Dag Sylvie,

Zo te zien verkoopt deze Miquel de zaden die hij bij mij inkoopt, hij is bij mij een goede klant dus ik heb er eigenlijk geen bezwaar tegen dat hij ze doorverkoopt met zo te zien 50 cent winst per zakje. Om duidelijk te zijn, hij werkt niet voor mij, het is dan ook jammer dat hij niet reageert op mailtjes van eventuele klanten.

Als je toch zaden gaat bestellen kan je dat het beste meteen bij een betrouwbare aanbieder doen en niet op zo’n site als Kapaza of iets dergelijks. In ieder geval heel erg bedankt voor je mailtje!

Met vriendelijke groet,

Herman Reurts

Exo Garden


Erg netjes is het allemaal niet, teksten klakkeloos overnemen dat doe je gewoon niet als je daar geen toestemming voor hebt. Zelfs de foto's heeft hij gewoon gepikt. Niet het soort mens waarmee je zaken wilt doen dus...
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
Avatar gebruiker
amourath
 
Berichten: 2770
Geregistreerd: 14 jul 2009 09:04
Woonplaats: Waregem
112 bedankjes

Re: iemand al ervaringen met deze "handelaar" ??

Berichtdoor Exo Garden op 16 feb 2010 12:24

Hallo allemaal,

deze "handelaar"koopt wekelijks zaden bij me, best wel een goede klant dus. Ik weet dus nu waarom.... Ik heb niets met zijn handelwijze te maken, ik neem het hem wel kwalijk dat hij zonder toestemming mijn data copieert. :evil: Ik zal hem daarop aanspreken, verder wil ik hem als klant niet kwijt. Maar als jullie toch zaden willen kopen doe het dan bij een vetrouwd adres, ik reageer nml wel op elk mailtje!

Wat betreft exogardenseeds.nl is wel een site van mij, ik ben bezig om exotische zaden in het assortiment te krijgen van bloemenwinkels, tuincentra etc om de aankoop ervan laagdrempellig te maken, niet iedereen heeft internet of wilt op internet wat kopen.

Groetjes
Herman Reurts
Exo Garden
Exotische zaden Voor echt verse zaden voor de laagste prijs.
18 April Exotenmarkt Purmerend
Exo Garden
Bedrijven
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 15 feb 2010 20:20
Woonplaats: Purmerend
0 bedankjes

Re: iemand al ervaringen met deze "handelaar" ??

Berichtdoor poohke1 op 16 feb 2010 12:37

Dag Herman,

bedankt voor deze opheldering.
:P
Davey.
Avatar gebruiker
poohke1
 
Berichten: 90
Geregistreerd: 05 feb 2010 13:33
Woonplaats: Hulshout
2 bedankjes

Re: iemand al ervaringen met deze "handelaar" ??

Berichtdoor lapalmeraie op 16 feb 2010 23:36

Hallo Herman

Van harte welkom op het forum. :D
Hopelijk zien we je hier nog regelmatig terug!

Exo Garden schreef:Maar als jullie toch zaden willen kopen doe het dan bij een vetrouwd adres...


Je kunt jouw adres misschien ook ineens invoeren in jouw "gebruikerspaneel" -> "Profiel".
Zo is het juiste adres zichtbaar onder al jouw berichtjes ;)

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op Twitter: @la_palmeraie
Avatar gebruiker
lapalmeraie
 
Berichten: 14412
Geregistreerd: 19 jan 2009 14:35
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
830 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Nieuws en tips

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 114 gasten