kleine voorstelling

Nieuwe gebruikers kunnen zichzelf en/of hun tuin hier even voorstellen.

Re: kleine voorstelling

Berichtdoor waterlily op 13 jul 2010 20:05

Dag allemaal!


Bedankt voor al die lieve welkom-wensjes! Kei tof! Zo ben ik nu al verslaafd aan dit forum! ;)

Ik ben van Laakdal, dat is een kleine gemeente tussen Diest en Geel.

Zelf heb ik 4 katten: 2 gevonden katjes met een bijna-dood-ervaring, 1 die is komen aanlopen en natuurlijk mocht blijven en nog 1 uit 't asiel.

Mijn liefde voor de exotische plantjes is jaaaaren geleden begonnen: toen nam ik takjes van oleanders mee naar huis wanneer ik op reis was. Ik hoopte ze in water te kunnen zetten en dan worteltjes te zien verschijnen. Het lukte me nooit. Dan heb ik een oleander-plant gekregen en een olijfboompje + sinaasappelboompje gekocht. Dat laatste is gestorven. :( Ondertussen heb ik wat agaves/aloës, een strelitzia, 2 citrussen, een drakenbloedboompje, een vijgenboom, 2 potten met gazania splendens (ik ken hun Nederlandse naam niet), hedychium, agapanthus, een trachycarpus, 2X lantana camara en een granaatappelboompje. Dit voorjaar heb ik nog een cycas revoluta en een ananasguave gekocht. Ik zie hen allen heel graag, bijna zo graag als die 4 van hierboven. ;)

Vele groetjes aan jullie allen

Kristien

PS En nu ben ik de 5OOe!!! Ik kan 't niet geloven... maar ben zo enorm content! ;)
waterlily
 
Berichten: 31
Geregistreerd: 12 jul 2010 20:12
Woonplaats: Laakdal
0 bedankjes

Re: kleine voorstelling

Berichtdoor p e t e r op 13 jul 2010 23:03

Welkom Kristien,

Leuk nog een verslaafde streekgenoot.

Peter
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
Avatar gebruiker
p e t e r
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 5283
Geregistreerd: 18 aug 2009 21:40
Woonplaats: Geel
447 bedankjes

Re: kleine voorstelling

Berichtdoor amourath op 14 jul 2010 13:59

waterlily schreef:Zelf heb ik 4 katten: 2 gevonden katjes met een bijna-dood-ervaring, 1 die is komen aanlopen en natuurlijk mocht blijven en nog 1 uit 't asiel.

Ocharme die poesjes :( wat lief dat jij ze nog een 2e kans geeft! Ik vind katten fantastisch, net omdat ze zo hun eigen karakter én willetje hebben. Ik heb er ook 2, je zal ze wel hier en daar tegenkomen op een foto.

Mooie collectie planten heb je al ondertussen! Trakteer ons eens op een fotootje, da's altijd leuk :)
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
Avatar gebruiker
amourath
 
Berichten: 2770
Geregistreerd: 14 jul 2009 09:04
Woonplaats: Waregem
112 bedankjes

Re: kleine voorstelling

Berichtdoor waterlily op 14 jul 2010 22:50

Peter,

Fijn nog een Kempenaar!!! ;)




Amourath,

Dat eigen karaktertje en dat eigen willetje vind ik ook net zo geweldig aan katten!! Heerlijk, als ze de andere richting uitgaan wanneer je ze roept hé. ;) Ik hoop die van jou snel op een fotootje te ontdekken hoor! Ik ga me morgen eens bezighouden met dat programma om die foto's te verkleinen (ik ben echt geen pc-wonder) en eens dat in orde is, kan je foto's van mijn planten én mijn katten verwachten!

Vele groetjes,

Kristien
waterlily
 
Berichten: 31
Geregistreerd: 12 jul 2010 20:12
Woonplaats: Laakdal
0 bedankjes

Re: kleine voorstelling

Berichtdoor amourath op 14 jul 2010 23:45

waterlily schreef:Dat eigen karaktertje en dat eigen willetje vind ik ook net zo geweldig aan katten!! Heerlijk, als ze de andere richting uitgaan wanneer je ze roept hé. ;) Ik hoop die van jou snel op een fotootje te ontdekken hoor!


Dit zijn ze!

Juniper:
Afbeelding

Kalinka:
Afbeelding
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
Avatar gebruiker
amourath
 
Berichten: 2770
Geregistreerd: 14 jul 2009 09:04
Woonplaats: Waregem
112 bedankjes

Re: kleine voorstelling

Berichtdoor waterlily op 15 jul 2010 19:27

Amourath!!! Woooooooooooooooooww.... wat 'n prachtige dieren en wat 'n prachtige foto's!!!! Je bent in ieder geval een fantastische fotograaf! Als je mijn foto's ziet (wanneer ik eindelijk dat ding gedownload heb ;) ), ga je wel teleurgesteld zijn hoor! :)
Hoe oud zijn Juniper en Kalinka? Kater en kattin?
Laatst bijgewerkt door waterlily op 16 jul 2010 22:35, in totaal 1 keer bewerkt.
waterlily
 
Berichten: 31
Geregistreerd: 12 jul 2010 20:12
Woonplaats: Laakdal
0 bedankjes

Re: kleine voorstelling

Berichtdoor waterlily op 15 jul 2010 23:09

Even een poging om foto's te tonen... Een test met de kattenbende...

http://s568.photobucket.com/albums/ss12 ... %20poezen/
waterlily
 
Berichten: 31
Geregistreerd: 12 jul 2010 20:12
Woonplaats: Laakdal
0 bedankjes

Re: kleine voorstelling

Berichtdoor amourath op 16 jul 2010 01:18

waterlily schreef:Amourath!!! Woooooooooooooooooww.... wat 'n prachtige dieren en wat 'n prachtige foto's!!!! Je bent in ieder geval een fantastische fotograaf! Als je mijn foto's ziet (wanneer ik eindelijk wat ding gedownload heb ;) ), ga je wel teleurgesteld zijn hoor! :)
Hoe oud zijn Juniper en Kalinka? Kater en kattin?


Dank je wel :) 't Zijn gewillige modellen hoor, en beide kattin (maar gedragen zich soms als katers... vooral die grijze, da's de terreur van de wijk geworden :) )
Juniper is 4 jaar oud, en Kalinka 1 jaar.

Mooie poezebeesten heb je daar, de 2 tijgertjes zijn familie? Ik vind jouw namen ook heel leuk gekozen! Da's eens wat anders dan Minou en Blacky eh :)
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
Avatar gebruiker
amourath
 
Berichten: 2770
Geregistreerd: 14 jul 2009 09:04
Woonplaats: Waregem
112 bedankjes

Re: kleine voorstelling

Berichtdoor lapalmeraie op 16 jul 2010 19:52

waterlily schreef:Even een poging om foto's te tonen...


Leuke foto's. :)
Je kunt ze direct op het forum tonen (als je dat wenst) door met de cursor over de foto te bewegen in Photobucket. Je krijgt dan een kadertje waarin je ondereen de regel bij IMG Code kunt kopiëren. Dit zal zoiets zijn als [I M G] en hier de foto naam [ / I M G ].
Als je dat plakt in je bericht wordt de foto meteen getoond ;)

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op Twitter: @la_palmeraie
Avatar gebruiker
lapalmeraie
 
Berichten: 14412
Geregistreerd: 19 jan 2009 14:35
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
830 bedankjes

Re: kleine voorstelling

Berichtdoor philip op 16 jul 2010 20:00

Dag amourath
Mooie foto's,maar nu weet ik waar de naam :koffie de zwarte kat vandaan komt :lol:
Mvg Philip.
philip
 
Berichten: 262
Geregistreerd: 04 aug 2009 22:01
Woonplaats: Menen (west-vlaanderen)
11 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Even voorstellen?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten