inderdaad heel veel werk, maar het gaat er al goed uit zien, net tussen de buien door nog even gevijld, nu eens kijken of ik ergens paverpol kan scoren voor de afwerking.
Het beeld staat inmiddel overeind en zijn voeten zijn in beton gegoten. Verder heb ik wat lijnen ingekerft en kan vandaag de afwerking met paverpol in werking gezet worden. Dan volgende week verven, daar heb ik deze week geen tijd meer voor helaas.
Het beeld is nu 1,60 hoog en we zijn er zelf superblij mee, hij is mooier geworden als ik had durven dromen en hij is nog niet eens af! Maar toegegeven het was wel veel werk en zonder hulp van mijn zeer handige vriendje had ik het niet gered, de totale kosten aan materialen zijn een kleine 100 euro.
Bijlagen
17 aug tiki in wording.jpg (97.03 KiB) 3978 keer bekeken
17 aug tiki zijkan.jpg (125.96 KiB) 3978 keer bekeken
nu heeft de tiki ook handen en voeten
18 aug tiki handen en voeten.jpg (76.3 KiB) 3978 keer bekeken
18 aug tikibeeld waakt over de tuin.jpg (157.25 KiB) 3978 keer bekeken
nog even een foto van de vijver, zomaar
18 aug vijver.jpg (149.18 KiB) 3978 keer bekeken
18 aug tiki voorkant.jpg (106.08 KiB) 3978 keer bekeken
hihi, dit beeld is echt niet meer te tillen!!! We hebben eerst het grootste gedeelte gemaakt en daarna op een sokkel gezet en toen in beton gestort. En mijn vriendje is beresterk maar die had al moeite met het bovenste deel, nu staat ie dus ook nog op een betonnen sokkel. Die andere tiki van 1,20 meter wil ik best verkopen hoor, maar wel zelf ophalen, maar die is dan ook veel minder mooi dan deze vind ik zelf...... misschien toch eens in aangeboden zetten je weet maar nooit...