Hitch schreef:Jij bent duidelijk een maniak wat afwerking betrefd

. Zeer mooi hoe je zo'n beperkte ruimte volledig benut en vooral die opgehoogde border met die beige rotsachtige stenen vind ik de max en zou ik zelf ook zo wel willen toepassen in mijn tuin. Mooi beplant al staat het op sommige plaatsen wel erg vol naar mijn goesting maar ik begrijp dat je wel moet en trouwens dat is ieder zijn goesting. In ieder geval het geheel is echt prachtig tot in de kleinste details afgewerkt en ik ben eens benieuwd naar je plannen over de vijverafwerking want dit is natuurlijk onbetwistbaar een eyecatcher.
Mooi man

Bedankt Hitch.
Er moet nog veel in de tuin gebeuren. Het terras, een veranda en mijn jaccuzie moet ook nog een stuk worden ingegraven en uiteraard de vijverrand. De vijverrand wordt +- 30 cm breed
die ik in een mal wil gieten zodat ik gelijk aan de onderkant van de rand een uitsparing kan maken voor een rainbow ledstrip die rondom komt maar zo dat je hem verder niet kan zien .Maar daar is afgelopen jaar niets van gekomen om at ik eerst een kinderkamer moest maken en het huis geschilderd moest worden dus mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar zijn dan ook om deze klussen te doen :lol
Gr.Ron