Leuk om te horen dat jullie hier mee bezig zijn
Buiten kwamen ze inderdaad niet goed op gang. Maar binnen zijn ze niet te stoppen.
Mooi diepgroen en groeien! Wel opletten voor bladluis; die zijn dol op zulke rappe groeiers.
Mijn 3 Adjoema's die binnen stonden zijn allemaal ten prooi gevallen aan de groene monsters
Ik heb ze daarom weer buiten gezet en regelmatig bespoten met biologisch middel. Ook heb ik gebruikt koffiepoeder op de aarde gestrooid. Schijnt ook te helpen.
De bladluizen zijn echter hardnekkig, die zitten er nog steeds. De Adjoema is echter óók een taaie!
Buiten met dit weer, met alle anti-bladluismiddelen én bladluizen bleef hij er prachtig uitzien én staan ze nu ook bijna in bloei
Die 3 zijn trouwens allemaal potten met meerdere exemplaren in. Als experiment had ik ook een pot met 3 plantjes erin verspeend, ieder een eigen pot. Qua groei blijkt dat echter niet veel uit te maken. Ook die zijn nu even groot als de anderen.
Ze lijken inderdaad op paprika's maar vergis je niet!
Die Roemeense paprika die ik je gaf Christophe lijkt dan weer op een grote peper maar die is wel zoet
Op de beurs 25/10 bij Canna-Banana neem ik zowel Adjoema's als Roemeense paprika's mee, voor diegenen die er toch nog eentje willen aanschaffen. Ook zal ik enkele spaanse pepertjes meenemen die vol zitten met zaad. Eerder iets voor de doe-het-zelvers