Dank u palmvrienden en vriendinnen voor de fijne reacties, we doen ons best al is en blijft spint mijn grootste vijand binnen, zag weer een kolonie zitten op het waterbanaanblad, denk toch dat deze een dezer dagen het huis uit vliegt deze en banaanachtige of te wel alle waterdragende bladeren zijn heel besmettelijk ook de alocasia's.
Han, ja ze horen zo te groeien zoals je laat zien, deze heeft een lang verleden hij kwam als zaailing halfbruin binnen en heb hem op het nippertje kunnen redden om hem in de subtropische kas te zetten tot dat ik een beworteld p.10 potje had, en ja hij begint pas goed te groeien sinds vorig jaar, zo mooi zoals ze in de natuur worden zal hier niet lukken simpel weg daar ik hem niet buiten kan plaatsen omdat er geen plek meer is en ook niet in de winterstallingen [ propvol] zal binnenkort een paar foto's maken!
Deze blijft dus binnen dan maar met wat breder bladsegment. stoort mij verder niet zo de blad delen worden wel steeds breder, we gaan het zien, volgend jaar het vervolg

Groetjes Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC