Uitstap Canna-Banana zondag 5 mei 13u

In dit forum worden de forumuitstappen, exotische planten beurzen en gezamenlijke aankopen (acties) gepost.

Re: Uitstap Canna-Banana zondag 5 mei 13u

Berichtdoor jaak op 05 mei 2013 21:58

heel leuke namiddag gehad,bedankt voor de leuke babbels en bedankt aan de mensen voor afname van planten,veel succes er mee.
ik ben wel op tijd vertrokken want er stond nog wat tuinwerk te wachten maar met zulk mooi weer was dat geen enkel probleem 8-)

Groeten, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon

viewtopic.php?f=49&t=1772#p18157------Jaak zijn tuin
jaak
Moderator
Moderator

156 bedankjes

Berichtdoor palmpje op 05 mei 2013 22:02

Vond er helemaal niks aan!
Grapje. Het was erg leuk. Spijtig dat ik niet langer kon blijven maar heb toch met bijna iedereen kunnen kennis maken. Heb ook wat leuke plantjes kunnen scoren.
Dank iedereen
Een mooie palm in je eigen tuin is een waar genot! Iedere morgen ben ik weer nieuwsgierig om te kijken hoe mijn tuin er uit ziet!
palmpje

1 bedankjes

Berichtdoor s.janssen op 05 mei 2013 22:31

Gezellige boel daar moet het zijn geweest, wat wil je met al die exoten gekken :D
Jullie hebben toch niet de hele kwekerij leeg geplunderd of wel?
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
s.janssen

284 bedankjes

Berichtdoor Rico op 05 mei 2013 22:39

Ik wil bij deze, iedereen en Guus, Nadia en de organisatoren in het bijzonder heel hartelijk bedanken voor de gezellige dag! :thai:

Rond 18:00 waren we weer thuis van een zeer leuke en gezellige middag!
Natuurlijk eerst een plekje zoeken voor de nieuwe aanwinsten en weer flink spitten in de tuin. Kreeg al bijna ontwenningsverschijnselen haha :thumb_up: Ons autootje was op de heenweg dan wel een heel stuk voller als op de terug weg, we hebben toch wel wat leuks meegenomen. Zal er morgen even foto's van posten. :D

Ik heb een paar oude en ook weer een paar nieuwe gezichten gezien. Erg leuk!

@ Eduard: graag gedaan. Ik hoop dat hij het goed gaat doen, maar hij is bij jou in uitstekende handen dus dat gaat helemaal goed komen! Bedankt voor het boodschappen doen en zeker tot in Haps :thumb_up:

@ Plasta: Wij zeiden al tegen elkaar: "als die mensen achter ons plots een andere kant op gaan, rijden wij verkeerd, dus dan draaien we om en volgen we hun" :lol:
Wel grappig dat wij er met een volle auto heen rijden en jullie met een volle auto weer terug :thumb_up:

Morgen komt de rest ;)
Laatst bijgewerkt door Rico op 06 mei 2013 08:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Gr, Rico
Rico

163 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 06 mei 2013 00:48

Ik vond het vandaag een zeer gezellige en geslaagde dag! Bedankt iedereen!!! :thumb_up:
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor majoker op 06 mei 2013 07:34

Aangenaam gezelschap, mooie planten ,fijne temperatuur .
een fijne dag ;foto's volgen nog
joke
majoker

2 bedankjes

Berichtdoor Hitch op 06 mei 2013 10:25

Jammer genoeg had ik alleen maar even tijd om mijn gevraagde goederen op te komen halen. Heb dus zelfs niet even kunnen rondlopen of binnengaan. De graafwerken voor mijn vijver verlopen tergend traag. Ik had 8 dagen verlof genomen in de verwachting dat ik op die tijd alles wel met de hand zou uitgegraven krijgen maar dat valt dus dik tegen en het weerbeeld geeft me nu blijkbaar ook geen marge meer. In de regen ga ik het niet doen want dan word het één grote modderpartij en zo krijg ik er nooit een zuivere vorm uit.
Maar goed, Rico, nog eens bedankt voor de vijverpomp en -filter. Heb thuis alles nog even getest en werkt prima maar ik had ook niet minder verwacht van je ;)
Luc, Chris en Eduard toch fijn om jullie toch ook nog eens even gezien en gesproken te hebben.
Hitch

156 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 06 mei 2013 10:36

Het was zeker geslaagd! Bedankt voor de masale opkomst, de gezellige sfeer en het enthousiasme en Guus en Nadia voor de ontvangst. Leuk om naast de oude bekende ook weet een hoop nieuwe gezichten te kunnen verwelkomen en opnieuw een "bijna-lid" :lol:

De auto ging ook mij mij een stuk voller terug dan verwacht. Mede dankzij enkele onverwachte zeer leuke giften :thumb_up:

@Eduard: helemaal top die brownii, het wordt m'n oogappeltje :mrgreen: ik heb hem al direct verpot zoals aangegeven.
@Wilfried: bedankt voor de zaden én de zaailing! Helemaal top :)
@Dimi: bedankt voor de Fatsia's en de royale gift Ophiopgon.
@luc: merci voor de ruil

En bij het wegrijden dan nog een leuke Strelitzia kunnen ruilen met @palmboom.
Leuk vertrekken zo.

Uiteraard heb ik bij thuiskomst alles al meteen op zijn plek gezet.
De bamboe staat erg mooi @Jan :thumb_up: en de Gerry in het zicht zodat ik hem goed kan opvolgen :lol:

Vrgr
Niek

Héén
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hier was ik zelfs nog niet binnen geweest :fluiten:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de buit :mrgreen:
Afbeelding

Fargesia demissa 'Gerry', rufa en jiuzhaigou 4, Strelitzia reginae
Ophiopogon planiscapus ‘niger’, Sauromatum venosum, Cyathea brownii, Thalia dealbata, Fatsia
Fatsia zaailing van Guus, Colocasia Pink China, C Black Magic, C fontanesii, C zebrina
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor Exotopia op 06 mei 2013 13:03

Dit vond ik de max van een uitstap!
Voor de meegebrachte plantjes : thanks to Veronique, Eduard, Sven, Guus en Nadia
Voor degenen die bamboes van me mee hadden: veel succes ermee! En bij vragen stuur je maar een mailtje :)

Groetjes
Jan
Exotopia

13 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties